SofiaLovisa

Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofia - 17 augusti 2009 20:52

Ska krypa ner i sängen och kolla på tv nu. Men vi ses imorron.

Imorron börjar skolan!


See you tomorrow guys!

Av Sofia - 17 augusti 2009 18:19

Hej!

Här kommer bilderna på kläderna som jag köpte idag:

 

Tröja från Cubus

Linne från BikBok


Tyckte att kläderna var snygga och bekväma. Och sen så var det inte så farligt dyrt heller. Det gillar jag!


Typiskt nog så blev det ingen fotbollstträning för mig idag. Jag fick så himla ont i magen. Har det fortfarande. Jaja, får träna på onsdag istället.


Kraam!

Av Sofia - 17 augusti 2009 16:26

Ja, nu kom jag nyss hem:-) Har ju varit i Linköping hela dagen. det var kul!

 Jag köpte ett svart och vitrandigt linne på BikBok och En tröja på Cubus. Lägger ut bilder på det senare. Vi åt på Mc Donald's. Gott!


Nu ska jag snart iväg och träna fotboll. Eller träningen börjar klockan kvart över 6, så det är ju ett tag kvar...


Nu är jag supertrött! Sov dåligt i natt. Vaknade hela tiden. Jobbigt!


Brorsan började ju ettan idag. Han var visst besvkiken för att han inte ens hade fått ta upp sitt nya pennskrin. Och så fick han ju inte ens nån läxa! Stackarn....!?


Imorron börjar ju skolan för mig. Ska faktiskt bli ganska kul! Även om jag inte ser fram till imorron bitti. Kommer att vara hur trött som helst då! Men det är bara att gå upp. Man vill ju inte komma försent första dan precis...

  Vi skulle visst spela brännboll mot den andra 8:an imorron efter lunch, så det ska bli kul!


Nu ska jag lägga mig och slö-glo på tv. Det kan vara rätt skönt ibland...eller hur?


Puss & Kram!

Av Sofia - 17 augusti 2009 07:58

Japp. Ska dit med en kompis och hennes mamma. Ska bli kul.


Känns skönt att ha en extra dag ledigt. Får se om jag köper nåt, men det är inte alls säkert.


Så nu ska jag bara packa ner lite saker i väskan.


Ses! Kram!!

Av Sofia - 16 augusti 2009 20:41

Det var visst inte Det Okända idag. Typiskt, jag som hade sett fram emot det! Det ar visst Bingolotto istället. Det brukar jag bara se på vid uppesittarkvällarna.


Så nu ska jag se på Disney Channel istället!


Ses imorron igen!! Kram kram!!

Av Sofia - 16 augusti 2009 19:24

Hej hej!


Nu har jag ätit och duschat.


Var ju och spelade match förut. Det blev 1-1. Tyckte att alla i laget var grymma idag. Vi kämpade hela tiden och gav aldrig upp! Tyvärr så fick dom andra in ett mål, men annars så tycker jag att vi var värda att vinna! JAg hade två chanser att göra mål på. Men bollen ville inte in idag. Men idag var det riktigt kul att spela match!


Imorron så ska jag in till Linköping (igen!!) Ska dit med en kompis och hennes mamma:) Ska bli kul. Får se om jag får med mig nåt hem...


Det är ju fotbillsträning imorron igen. Det blir mycket fotboll nu! Men det är kul!


Ska snart se på det okända. Hoppas att jag inte blir alltför rädd bara...hehe!


Kram!!


Av Sofia - 16 augusti 2009 12:24

Hej, hej!


Sitter nu och laddar inför matchen. Har hunnit bli ganska så nervös. Jag vet att det egentligen inte är något att bli nervös för, men jag blir det ändå!


Ska snart äta. Måste ju hinna smälta maten så att man inte får håll. Det är inte kul!


Kram!

Av Sofia - 16 augusti 2009 11:27

Hej alla bloggare & bloggläsare!


Hittade ett fint halsband när jag var inte på www.halens.se


  Halsband

Tyckte att det var coolt och lite annorlunda. Skulle helt klart kunna tänka mig detta. Snyggt!!


Vad tycker ni? Är det snyggt? Lämna gärna en kommentar!


Ses senare! Kram<3

Ovido - Quiz & Flashcards