SofiaLovisa

Alla inlägg under november 2010

Av Sofia - 30 november 2010 21:28

Kom hem från gymmet för ca 2 timmar sedan. Idag sprang jag 7 km på 40 min + mage, rygg och armar. Ett riktigt skönt  och tufft pass. Härligt!

__________________________________________________
___________

 

Hello my friends!

 

Sitter och kollar på tv och har det bra. Ska snart krypa ner i sängen och läsa lite. Är riktigt trött efter träningen, så det ska bli skönt!

 

Imorgon är det ju redan 1:a december hörrni! 1:a december innebär många saker för mig: chokladkalender och julkalender. Okej, bara två saker... Julkalendern blir man väl aldrig för stor för eller? Hahaha!

 

Ha en fin kväll så hörs vi imorgon!

Puss kram godnatt!

Av Sofia - 30 november 2010 16:45


Hej allihopa!

 

Kom nyss hem från stan. Var där med Amanda och Jennifer. Kul! 

 

Nu ska jag plugga NO och matte. No-prov på torsdag och matteprov på fredag...lyckat!

 

Later dudes!  

Av Sofia - 30 november 2010 07:33

Godmorgon solstrålar!

 

Nu ska jag alldeles strax iväg till skolan. Idag blir det en ganska jobbig dag tror jag, men det ska nog gå bra!

 

Ha en fin dag!

Av Sofia - 29 november 2010 21:30

"När Cameron fyllde 33 trodde jag att han fyllde 34, så i två år var han 34. När vi kom på det var han typ 38..."

 

Maria Montazami

Av Sofia - 29 november 2010 20:25

Hej allihopa!

 

Undrar om det är någon som minns mig? Antagligen inte. Det var iallafall så att jag hade en blogg här på bloggplatsen väldigt länge, men vid nyår förra året bestämde jag mig för att börja blogga på devote.se istället. Nu har jag nästan bestämt mig för att börja blogga här igen. Saknar faktiskt alla mina fina läsare här och hoppas att de från devote hakar på och läser här också!

 

Min nystart kommer innebära en mycket roligare blogg, med massor av foton och sånt! Det låter väl bra?

 

Designen är också på G och jag hoppas att den blir klar någon gång i veckan. Har ganska mycket i skolan just nu, inte alltid jag hinner!

 

Men nu får ni ha det bra och jag hoppas att ni kommer gilla min blogg!

 

Puss och kram

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards