SofiaLovisa

Alla inlägg under februari 2010

Av Sofia - 14 februari 2010 13:34

Det gick fort att fixa till min andra blogg, så kika gärna in där nu:)


http://sofialovisamarie.devote.se

Av Sofia - 14 februari 2010 12:56

Hej på er!


Nu är det så att jag är tillbaka på devote med min gamla blogg..ni vet http://sofialovisamarie.devote.se  Jag tröttnade lite på att bara skriva om twilight. Det var en mycket mer personlig blogg när jag skrev om mitt eget liv! Och det var roligare också! Det kanske inte funkar att gå in på bloggen idag, eftersom jag måste fixa den först. Men jag återkommer när det funkar!


Ha en superbra Alla Hjärtans Dag nu allihopa!

Av Sofia - 12 februari 2010 17:10

Hej på er allihopa!


Nu ska jag snart iväg och äta kinamat med tjejernaa, efter det så blir det bio. KUL!


See you!

Av Sofia - 11 februari 2010 17:11

Heej!


Nu var det riktigt länge sedan som jag bloggade här igen...Så himla typiskt mig! Jag sa ju att jag skulle bli mer aktiv här, men det vart visst inte riktigt som jag sa...Så f ö r l å t!! Men jag fick en kommentar angående varför det inte finns någon blogg under länken "sofialovisamarie". Förklaringen till det är att jag la ner den bloggen, men har glömt att skriva att jag har en NY! Jag bestämde mig för att ha ett tema på den...och det blev Twilight!:) Så min bloggadress är http://sofiatwilight.devote.se Där har jag framför allt mycket bilder på skådespelarna! Så om ni har lust så kan ni ju kika in där:)


Sen så SKA jag verkligen försöka blogga här om mitt liv:)


Ha det gött!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards