SofiaLovisa

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofia - 31 oktober 2009 18:32

Ja, undrar om jag inte har åkt på det! Har svinont i magen och mår illa! Typiskt!


Det blev inte Linköping idag, utan san här hemma i Motala. Moa hittade en jacka, den var riktigt snygg! Jag köpte ingenting. ( för ovanlighetensskull)


Sen åkte vi hem till mormor och morfar och åt lunch. Lövbiff med ostsås. Riktigt gott!!


Sen åkte mamma, mormor o morfar till kyrkogården. Moa jag och elis stannade hemma. Jag skulle va med en kompis, men det blev inte långvarigigt, eftersom jag började få ont i magen..


HA EN TREVLIG HALLOWEEN OCH HOPPAS ATT DET INTE KOMMER NÅGRA SPÖKEN...haha!

Av Sofia - 31 oktober 2009 08:00

Hej!


Nu har jag precis kravlat mig upp ur sängen! Ska väl ta och äta frukost snart me först tänkte jag berätta lite om gårdagen som spenderades i Norrköping:


Hjälp vad mycket affärer det finns i Norrköping!! Det var liksom 3 eller 4 gallerior fullproppade med allt från skönhetsaffärer till spelaffärer. Men det var bara kul!! Moa skulle ha ett par skor, hon hittade faktiskt ett par, riktigt snygga var dom. Mamma skulle också ha skor, men hon hittade dessvärre inga. Jag hittade också ett par skor pås Skopunkten som jag ville ha, men jag ångrade mig sen. Jag skulle ha tag på en rengöringskräm till ansiktet och det hittade jag på Kicks. Jag provade den igår och den funkar jättebra! Sen precis innan vi skulle åka hem så gick vi in på NewYorker. Och herregud vad mycket kläder dom hade där inne, och till bra priser dessutom! Jag hittade en tröja som var riktigt snygg för endast 49 kr! Det tyckte jag var ett kap!!


Sen när vi kom hem åkte mamma och jag till stan (är vi shoppinggalna eller??) Nej, men vi hittade en jacka till Moa i Norrköping, men den fanns inte i hennes storlek, så vi åkte till Team Sportia här hemma istället, men då fanns den inte här heller...

Just det, köpte en skjorta/tröja på Gina Tricot då också!


Så idag blir det kanske att åka in till Linköping och se ifall dom har jackan där, fast jag vet inte om jag ska följa med..


Sen så måste min lägenhets uppgift bli klar idag! Jag orkar snart inte med den längre, men jag har inte så mycket kvar nu, tack o lov!!


Ikväll ska vi väl gå upp till kyrkogården och tända ljus på gravarna. Sen så blir det väl körslaget!


Ha det nice, så hörs vi!

Av Sofia - 30 oktober 2009 09:10

Japp, nu ska vi snart åka iväg till Norrköping! Ska bara duscha o lite sånt först.


Superkort inlägg, men jag måste göra mig klar, de övriga familjemedlemmarna thatar på mig...


Have a nice day!

Av Sofia - 29 oktober 2009 23:08

GODNATT !

Av Sofia - 29 oktober 2009 19:23

Ja, ska nog ta och titta på det! Det var ju massor av bra artister som skulle vara med. Sarah Dawn Finer, Måns Zelmerlöv, Leona Lewis...


Imorron ska hela familjen åka in till Norrköping och gå i affärer. Det känns som att shoppa är det enda som jag har gjort under höstlovet, haha, mén det är ju kul...

Men det blir nog mest Moa, jag och mamma som går tilsammans. Pappa och Elis går väl i spelaffärer och leksaksaffärer.


Imorron är det ju Idol också! Undrar vilket tema det kommer att vara. Förra gången vet jag inte vem som jag tyckte var bäst...


Kram!

Av Sofia - 29 oktober 2009 13:48

Hejsan!

 

Nu ska jag snart åka iväg och hälsa på pappas mormor. Har inte träffat henne på länge. Farmor och farfar ska också vara där,m så det blir säkert fika. Mumsigt!

 

Sen om det inte blir allt för sent så ska jag va med en kompis:)

 

Nu ska jag åka, men vi ses.

 

PUSS&KRAAM"

Av Sofia - 29 oktober 2009 07:03

Ja, tidigt för att vara lov iallafall. Men jag kunde inte somna om, så jag gick upp istället.


Har inte så mycket mer att skriva egentligen, men ....


Jag ska väl äta frukost snart, sen vet jag inte vad jag ska göra idag..får se:)


Men kram på er så ses vi senare!

Av Sofia - 28 oktober 2009 12:25

Hello!


Nu har jag precis duschat. Har på mig den nya tröjan/tunikan från Stockholm. JAg orkar inte ta bilder just nu, men det kommer, promise!


Ska snart äta, sen blir det väl att göra klart lägenhetsjobbet. Det är inte lika kul längre...Matte har jag också. Tycket att det borde vara läxfritt under loven!!! Nån som håller med!


Lite senare läser jag nog. VAr tvungen att låna en bok om 1800-talet i skolan. Så det är väl bäst at börja läsa...


Ja, det var allt från nu, men vi ses!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards