SofiaLovisa

Alla inlägg under februari 2011

Av Sofia - 10 februari 2011 21:10

Hej sötisar! Bestämde mig lite hastigt för att byta tillbaka till min blogg på devote istället. Hoppas att ni följer med mig dit! Ni är bäst. Kraam!

 

http://sofialovisamarie.devote.se

Av Sofia - 10 februari 2011 17:06

Hej dudes! Allt bra? Sitter och skriver lite på bilduppgiften som ska in på måndag, så att jag slipper göra allt i helgen, bra va? Nationella provet idag gick väl bra antar jag...men man är lite slut i huvudet nu! Later!

 

Jag funderar på att byta tillbaka tíll min gamla blogg på devote igen. Kändes bättre där...men jag vet inte...

Av Sofia - 9 februari 2011 20:30

Arkivbild: Syster, bror och jag

 

Bonjour mes amies! Har precis målat naglarna lila och ska strax hoppa in i duschen. Börjar bli nervös inför morgondagen...nationella prov kan verkligen förvirra tankarna. Kram  

Av Sofia - 9 februari 2011 18:23

Hej på er! Kom hem från stan för ett tag sedan. Gick dit med tjejerna direkt efter skolan och fikade lite. Mysigt. Känner att det har blivit mycket fika den senaste tiden och desto mindre träning... Inte så bra...Just nu kan jag ju i allafall skylla på att jag är förkyld, tur det, annars hade jag inte varit glad på mig själv! NU ska jag förbereda mig mentalt inför nationella provet i svenska imorgon. Uppsattsskrivning i 3 timmar...hej ond skrivarm! Simma lugnt

Av Sofia - 9 februari 2011 07:24

Godmorgon sunshines! Ska snart dra mig mot skolan. Ses när jag kommer hem!Puss o kram

 
Av Sofia - 8 februari 2011 14:43

Hej på er! Överlevde det första nationella provet. Känns bra...men det är ju typ sjuttioelvatusen kvar... Har även lyckats bli förkyld. Inte bästa tajmingen! Men det är bara att köra på ändå! Nu ska jag fixa lite med ett projekt till mitt rum sen ska jag plugga matte. Puss o Kram

ME

Av Sofia - 7 februari 2011 16:20

Ungefär sådär såg jag ut idag när jag traskade omkrig i skolan. Tänkte att ni ville veta...haha! (Ignorera mina korvfingrar!)

 

Glömde att ta med mig mycklar idag så när jag kom hem kom jag inte in i huset...smart Fialotta! Som tur är har jag en så snäll mormor som kom och öppnade åt mig. Fick i allafall en skön tänkarstund på yttertrappan...

Nu ska jag äta mellis och plugaaaa! Simma lugnt kompisar!


  

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards