SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sofia - 4 februari 2011 23:15

Nu ska jag krypa till kojs. Det är ju trots allt en dag imrgon också. Ska dessutom upp tidigt och sälja fika på toget. Puss Kram Godnatt!

 

Av Sofia - 4 februari 2011 22:03

Ulrik Munther - Boys don't cry


Mycket bra låt och killen sjunger ju himla bra också!

Av Sofia - 4 februari 2011 20:34

Snygg (dubbel) korsring som också fick följa med mig hem från stan idag.

 

Sitter och myser framför Let's dance med the family. Lite marabou slinker också ner lite då och då. Väldigt skönt med helg just nu. Vilar upp mig inför nästa vecka. Då är det inget mindre än nationella prov som gäller. Shit! Later fellows

Av Sofia - 4 februari 2011 18:51

 

   

"Impulsskorna" som jag kallar dem. Köpta idag.

 

Sitter och lyssnar på musik och myser i mitt mörka rum. Sitter fint med fredag, hörrni! Over and out 

Av Sofia - 4 februari 2011 18:19

Meningen var att man skulle se att jag hade klippt mig...Sämst bild!

 

Tjenare! Allt bra? Idag har jag hunnit med skolan, frissan och en sväng på stan. Impulsköpte ett par skor. Inte alls planerat... Bild kommer senare. Blev nöjd med håret i alla fall. Blev inte jättestor förändring, men det känns mycket fräschare nu! Simma lugnt

Av Sofia - 4 februari 2011 08:49

                        

Hahahaha!

 

Godmorgon sunshines! Fredag idag, underbart, eller hur? Sovmorgon till halv tio sitter inte helt fel det heller. Fredagar är helt enkelt bäst! Snart dax att dra sig mot skolan. Efter skolan ryker håret också, eller det kanske var att ta i...jag ska toppa mig! Måste bli av med det slitna nu! Sen tar jag mig nog en liten runda på stan också. Mycket bra! Later fellows!

 

 

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards