SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 31 december 2010 18:51

Hej!

 

I år blir det att fira nyår här hemma. Jag och mamma är fortfarande (!) sjuka. Vi tror att det är influensan....inte kul alls! Tråkigt att inte fira som vi brukar med ett par kompisar!

 

Nu ska vi snart äta lite gott och så, sen får det bli soffan och tv:n!

 

Kram!

 

 

Av Sofia - 27 december 2010 18:17

Hi people!


Vaknade upp med 40 graders feber idag... gött, NOT!  
Har mest legat i sängen hela dagen och kollat på tv.


Ha det bra. Hejdå!

Av Sofia - 26 december 2010 19:56

Hej på er!

 

Är fortfarande sjuk...sitter hopkrupen i soffan med filtar om mig. 39,5 graders feber när jag kollade sist. Verkligen inte kul!  

 

Kram!

Av Sofia - 25 december 2010 23:08

Tjenare!

 

Nu tänker jag krypa ner i sängen och mysa framför en bra film. Eclipse kanske...

 

PUSS KRAM GODNATT

Av Sofia - 25 december 2010 19:43

Fyyy vad jag mår dåligt! Var längesedan jag mådde såhär dåligt! Ligger nerbäddad i sängen och tittar på Skönheten och Odjuret...har ett linne + två tjocketröjor på mig och fryser ändå! HATA HATA HATA!

____________________

Följde med till farmor och farfar i alla fall och firade lite jul. Mysigt! Fick en ring, Maltesers (extra stooor påse  ) och ett assnyggt linne! Tack så mycket!

Nu peppar jag inför Fångarna på fortet som börjar ikväll igen!  

 

Later fellows!

Av Sofia - 25 december 2010 11:25

...Nej jag tror inte det...Fick feber igår...på självaste JULAFTON och idag mår jag skit! Väldigt kul med tanke på att vi ska hem till farmor och fira jul lite till idag...Jag får väl ta några panodil och försöka vara lite social i allafall!

 

Hej på er förresten! Hade ni en bra jul igår? Jag hade det toppen, förutom att jag fick feber då...I mina julklappar gömde sig bland annat en fotoskrivare och Photoshop elements 9.0 Mycket bra! Jag ska visa er en bild från photoshop sen!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen även fast det tar emot...fryser som en liten hund så det får bli en varm, varm, lååååång dusch!

 

Puss på er!

Av Sofia - 24 december 2010 14:56

Hej alla glada!

 

Nu har jag och tjocka släkten ätit oss proppmätta på julmat och nu ska vi sätta oss i soffan och kolla på Kalle Anka. Sen så är det väl tomtedax antar jag, mycket bra!

 

Ha det fint vänner! Kram

Av Sofia - 24 december 2010 11:48

  


Hej allihopa!

 

Tycker att vi kör med röd text idag när det är julafton och allt! Ja, tänka att det redan är julafton, The BIG Day Of The Year liksom! Det har gått så himla fort! I min julstrumpa fanns det några paket när jag vaknade. Solsidan-box, örhängen, bodylotion, en trisslott och en ring gömde sig i paketen! Amanda och jag bytte ju julklappar igår och av henne fick jag en jättesnygg tröja och en assnygg ring! Thank you!

 

Är snäll nu när det är jul och länkar min kära systers blogg! Klicka HÄR   

 

Later fellows!  

Ovido - Quiz & Flashcards