SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

New

Av Sofia - 3 december 2010 18:04

Hallå!

 

Fredag idag, heeelt underbart!

 

Sitter och spelar lite gitarr. Väldigt kul! Skulle egentligen ha tränat idag efter skolan, men kände att jag inte orkade.

 

Ny header som jag fixade till lite snabbt!

 

Later

Av Sofia - 3 december 2010 08:19

Good morning!

 

Sovmorgon idag, det gillar vi! Fast jag måste börja göra mig i ordning nu...

 

Ses i eftermiddag! Och hörrni....idag är det FREEEDAG!

 

Kram

Av Sofia - 2 december 2010 21:48

Nu kryper jag till kojs och läser lite. Har lite ont i magen så hoppas att det går över när jag sover...

 

Puss kram godnatt!

Av Sofia - 2 december 2010 21:09

  

 

Myser med the family framför Robinson. Kan inte bli mycket bättre en torsdagskväll! Sitter inte helt fel att ha sovmorgon till halv tio imorgon heller!

 

So long dudes!

Av Sofia - 2 december 2010 16:46

  

Foto: syster

Av Sofia - 2 december 2010 16:03

Hej sunshines!

 

Nyss hemkommen från skolan. Var helt OK idag.

 

Nu väntar galet mycket matteplugg, men först mellanmål. Är jäääättehungrig!

 

 

Later fellows!

Av Sofia - 1 december 2010 21:15

Foto/redigering:jag

 

Sitter och myser i soffan framför Maria Wern med mamma syster och en kopp varm choklad. Myyys!


Av Sofia - 1 december 2010 19:30

Foto/redigering: jag

 

Har pluggat i stort sett hela eftermiddagen. Nu hoppas jag att jag kan det mesta iallafall! Ska nog kolla NO:n en gång till för säkerhets skull!

 

Senare väntar tv:n på mig. Bonde söker fru och Maria Wern! Mycket bra!

 

So long dudes!


  

Ovido - Quiz & Flashcards