SofiaLovisa

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Sofia - 11 december 2010 21:54

Foto: jag

 

Tacos, Så mycket bättre, chips och dip är vad min lördagskväll har bestått av än så länge och jag klagar inte! Peppar inför Bränna Krut imorgon. (för er som inte vet är Bränna krut talangjakt/disco och jag och tjejerna råkade komma 2:a i skolans talangjakt, så vi ska vara med och dansa...) Det kan nog bli riktigt kul!  


So long!

Av Sofia - 11 december 2010 10:09

Godmorgon solstrålar!

 

Sovit gott? Det har jag och idag mår jag mycket bättre! Skönt!

 

Ska strax käka frukost, sen ska jag iväg en sväng till stan med mammi och kolla julklappar. Måste även börja tänka på vad jag ska köpa för julklappar...inte lätt!

 

Later dudes!

 

  

ganska ny cam bild...my god!

Ovido - Quiz & Flashcards