SofiaLovisa

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Sofia - 19 december 2010 22:32

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på film med syster, men antagligen kommer jag somna, haha!

 

PUSS KRAM GODNATT

Av Sofia - 19 december 2010 19:22

Foto/redigering: jag  

Av Sofia - 19 december 2010 16:23

     


Som ni kanske vet är jag lite galen i smycken...eller "lite" är fel ord. MYCKET galen i smycken menar jag! Speciellt tycker jag om ringar. Helst i svart och silver som de ovanför. Ringen som föreställer en kamera är ju bara för cool och den med en svart sten i mitten är assnygg! Cocoos har de snyggaste ringarna tycker jag. De är lite speciella också! Det gillar jag! Kika in på cocoos här   .

 

Later fellows!

Av Sofia - 19 december 2010 10:58

 

Glad 4:e advent allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards