SofiaLovisa

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sofia - 3 december 2010 23:12

Jay och Minnah vidare till final...mycket bra! Fast Olle skulle också ha gått vidare!

 

Nu ska jag sova, eller rättare sagt titta på film med syster Moe. Myysigt.

 

Imorgon blir det fotbollsträning och kanske en sväng till Linköping. Nice!

 

Ha det bäst!

Puss

Av Sofia - 3 december 2010 21:36




  

Min nya ormring. Älskar den!

 

Idolerna var bäst ikväll! Älskade Jay i sin hårdrockslåt! Minnah och Olle är ju också för bra!

 

So long fellows!

 

Ps: Kommentera gärna, det är alltid kuul!

Av Sofia - 3 december 2010 19:11

Säger bara S N Y G G T !


Sitter och lyssnar på julmusik och har det allmänt mysigt. Snart dax för käk och sen Idol. Älskar fredagar, gör inte ni?

 

Peace out people 

New

Av Sofia - 3 december 2010 18:04

Hallå!

 

Fredag idag, heeelt underbart!

 

Sitter och spelar lite gitarr. Väldigt kul! Skulle egentligen ha tränat idag efter skolan, men kände att jag inte orkade.

 

Ny header som jag fixade till lite snabbt!

 

Later

Av Sofia - 3 december 2010 08:19

Good morning!

 

Sovmorgon idag, det gillar vi! Fast jag måste börja göra mig i ordning nu...

 

Ses i eftermiddag! Och hörrni....idag är det FREEEDAG!

 

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards