SofiaLovisa

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 30 januari 2011 13:46

Hello my friends! Allt bra med er? Med mig är det toppen! Kom nyss hem från ett hääärligt pass på gymmet med Amanda. Hon har ju äntligen kommit hem från Thailand nu! Ska strax sätta mig och plugga lite. Vill inte, men måste man så måste man...

 

Dålig update igår. Jag var med mina vänner, skriver senare vad vi gjorde! Over and out

Av Sofia - 28 januari 2011 08:44

Ännu en fiiin cambild...

 

Godmorgon!Fredag idag, hur underbart är inte det? Har sovmorgon till halv 10 också. 1000 poäng till det!

Idag ska vi åka skridskor på idrotten...Kanske blir kul, men usch så kallt! Ha en fin dag! So long dudes! 

Av Sofia - 27 januari 2011 19:32

En gammal cambild, i brist på bilder...


Hej på er! Idag har det varit lite av en såndär stressdag. Först skolan, sen hem, byta om, fotbollsträning. Hann knappt få i mig en macka innan jag skulle iväg igen. Fotbollsträningen var i allafall askul! När jag kom hem var jag så sötsugen så jag gjorde choklandbollssmet och tryckte i mig lite av den, blev äcklad och ställde den i kylen.Haha Men jag tyckte att jag förtjänade det! Later  

Av Sofia - 27 januari 2011 07:16

Godmorgon sunshines! Sovit gott? Det har jag! Fast jag vaknade med ont i huvudet och magen, men hoppas på att det går över snart. Ska strax fixa mig inför skolan. Börjar 9:10 idag. Yes!Skriver snart igen! Kram

Av Sofia - 26 januari 2011 18:13

  

Foto: Syster Moa från en fotopromenad i höstas.

 

Hej på er! Kom nyss hem från gymmet och har slängt i mig mackor och mjölk. Grymt hungrig efter träningen. Körde ungefär samma pass som igår. 30 min crosstrainer, styrka, mage, rygg och avslutade med 20 min på löpbandet. Härligt!Nu ska jag plugga, det är ju också härligt... Over and out

Av Sofia - 26 januari 2011 07:33

HA EN BRA ONSDAG ALLIHOP!

 

KRAM

Av Sofia - 25 januari 2011 21:53

Go kväll! Nu ska jag strax borsta tänderna och krypa ner i min sköna säng. Ska bli underbart! Är verkligen trött. Imorgon väntar en ganska seg dag i skolan...men efter det blir det nog gymmet igen...Skönt! Puss Kram Godnatt!

Av Sofia - 25 januari 2011 19:42

Ett par ugglor att pryda öronen med. Fick dom i födelsedagspresent.

 

Skrivit ganska mycket på uppsatsen nu. Känns bra! Lämnar det för idag. Nu ska jag käka lite sen blir det handboll för hela slanten. Spännande ju, även fast jag är en fotbollsmänniska...So long dudes  

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards