SofiaLovisa

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Sofia - 22 januari 2011 23:19

Nu ska jag krypa till sängs och sova. Ska bli riktigt skönt. Nu på kvällen har jag tittat på Fångarna på fortet, käkat godis och sett på en sjukt äcklig skräckfilm...Nu ska jag borsta tänderna och hoppa ner under mitt sköna täcke. Imorgon när jag vaknar är jag 16 år! Puss Kram Godnatt

Av Sofia - 22 januari 2011 18:58

Foto/redigering: jag - Övralid, sommaren 2010

Har blivit ganska många sommarbilder här på bloggen nu på senaste tiden. Kan det bero på att jag längtar efter värme tro? Sen sist har följande hänt:jag har pluggat, hur kul är det på en skala 1-10...? Har även knepat och knåpat mrd mitt fotoalbum. Nyss var jag nere och köpte en stor/fet godispåse som jag tänker proppa i mig framför Fångarna på fortet lite senare!

Just det: glömde nästan bort att jag blir 16 bast imorgon, härligt! Over and out

Av Sofia - 22 januari 2011 14:18

  

Söstra mi. Foto/redigering: jag 

En tuff, men rolig fotbollsträning och en hamburgare senare mår jag toppen! Shit vad skönt det var att träna idag, även fast jag trodde att min mage skulle vändas ut och in mellan varven...Cirkelträning, snabbhet, match. Gött!

Nu ska jag slänga mig in i duschen.Hasta la vista

Av Sofia - 22 januari 2011 09:31

 

Foto: jag 

Jag fick syn på den här finfina soluppgången när jag tittade ut genom fönstret. Slängde på mig kläder och skor och bokstavligt hoppade ut på balkongen! Det blev några fina bilder, bland annat den ovan. Stay in touch

Av Sofia - 22 januari 2011 08:41

  

Roligt att leka med photoshop

Godmorgon sunshines! Fick verkligen inte någon sovmorgon idag...vaknade halv 8 och var jättepigg, så det var ingen idé att försöka somna om.Sen dess har jag suttit och lekt med photoshop. Galet kul, här ovanför har ni ett exempel. Vad tycker ni? So long dudes

 

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards