SofiaLovisa

Alla inlägg under januari 2013

Av Sofia - 6 januari 2013 19:41

Nu hittar ni mig här kompisar:
Http://nattstad.se/sofialovisas
??

Av Sofia - 3 januari 2013 18:38

Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Illa...

Hoppas att alla hade ett fint nyårsfirande! Jag firade med familjen hemma hos ett par vänner. Så mysigt! ?

Om dagarna njuter jag mest av friheten som lov innebär, samtidigt som jag kämpar som ett djur med körkortet. Läser, gör tester och kör mest hela tiden. Körkort SKA jag ha om det så ska krävas blod svett och tårar.

Idag startade jag dagen med en lååång sovmorgon. Så skönt att vila upp sig ordentligt inför de intensiva veckor som börjar snart...
Sedan har jag också hunnit med att fika på stan med Thessan, mysigt! Efter det hade jag körlektion, och den gick bra! Skönt!

Nu ska jag bara koppla av och slöa i soffan resten av kvällen. Om jag är duktig så plockar jag fram körkortsboken igen, få se hur det blir med den saken...

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards