SofiaLovisa

Direktlänk till inlägg 22 december 2012

MAYBE THIS CHRISTMAS WILL MEAN SOMETHING MORE

Av Sofia - 22 december 2012 21:27

     


Dan före dan före doppare dan. Herregud snart är det jul hörreni! Tiden går fort när man har roligt!

 

Denna lördag började jag med en runda på stan med Ajla. Jag köpte mina sista julklappar - äntligen klar- och så fikade vi också. Så mysigt! ♥

 

Sedan har jag också hunnit med att göra knäck tillsammans med mina syskon och mamma. Gjorde även annat julgodis. Mumsigt! Mormor och morfar kom förbi och fikade. 

 

Resten av kvällen tänkte jag ägna åt att slå in julklappar och mysa framför film med mina syskon.

Jullov är härligt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 19 november 2013 17:25


  Plugg, plugg och plugg. Veckorna innan jullovet är alltid värst i skolan. Lärarna får någon slags panik tror jag och bara slänger ut massa uppgifter. Tack liksom...Har pluggat i stort sett hela eftermiddagen. Inte världens roligaste, men det mås...

Av Sofia - 18 november 2013 16:47


  Idag är en såndär grå och tråkig dag. Längtar tillbaka till Frankrike och sommaren. På sommaren har man så mycket mer energi. November känns som en enda lång grå period. Usch!   Skolan idag gick bra, var lite trött, men det är man väl alltid...

Av Sofia - 12 november 2013 19:07


    Precis hemkommen efter ett sjuukt jobbigt, men sjuukt skönt intervallpass på gymmet. Blev en halvtimme på löpbandet. Kan säga att jag ser ut som en tomat i ansiktet. Härligt att få svettas av sig!   Skolan idag kändes som en evighet. Vi ...

Av Sofia - 7 november 2013 17:24


  Herregud vad trött jag är idag. Vaknade med fyra påsar under varje öga imorse...jag skojar inte! Tur at vi bara hade två lektioner i skolan idag, mer hade jag inte orkat!   Nu dricker jag varmt honungsvatten ihopp om att den ska lindra min h...

Av Sofia - 5 november 2013 18:40


  Såhär pigg och fräsch såg jag ut INNAN träningen. Nu ser jag ut som en svettig tomat...Men jäklar vad jag kämpad på idag. Blev ett intervallpass på löpbandet på gymmet. En halvtimma flåsade jag som en häst och svettades som ett fån. Men åh vad u...

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards