SofiaLovisa

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sofia - 21 januari 2011 22:41

Jag och världes mysigaste/härligaste/underbaraste katt vid namn Nizze. Kattvakt i två veckor när Amanda göttar sig i Thailand

 

Slöar framför tv:n. Har inte hänt mycket sen sist. Gosat med Nizze, spelat gitarr och proppat i mig lite onyttigheter... Härlig fredagkväll med andra ord. Peppar redan nu inför fotbollsträningen imorgon. Hoppas att min kropp har blivit lite starkare och helt återställd från sjukdomen. Over and out

 

Av Sofia - 21 januari 2011 20:12

Ge mig sommar nuuu!

Har proppat i mig pizza och nu kollar jag in Let's dace. Förövrigt har jag börjat få en sjuk längtan efter sommar. Eller i allafall varmare väder. Snälla Gud, kom igen nu. Lite varmare, räcker med sisådär +10 grader till att börja med! Later fellows!

 

Av Sofia - 21 januari 2011 18:44

  

  

  

Tog mig ut i kylan och fotade

Hello fellows!

Jag erkänner: orkade inte ta mig till gymmet idag, så det fick bli "Källarträning" igen. Det går det med! Idag har jag varit i skolan, dansat vals(!) och varit på stan.Om någon undrar varför i hela friden jag har dansat vals, gjorde vi det på gympan...

 

Nu inväntar jag pizza och Let's dance! Fredagar in my heart!

 

Simma lugnt

 

Av Sofia - 21 januari 2011 07:28

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag!

 

Sovmorgon till 9:30 idag, kan inte säga annat än att det är underbart! Ska strax fixa mig lite.

 

Idag efter skolan ska jag upp till stan en sväng med mamma och mormor. Vi ska inhandla lite grejer. Sen blir det gymmet, om jag orkar, vill säga...men jag är ganska pepp på det nu iallafall!

 

Skriver snart igen!

 

Kram!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards