SofiaLovisa

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Sofia - 16 januari 2011 19:17

  

Yes, snart dax för Solsidan!

 

Har precis slängt i mig lite tacogratäng, mycket gott! Nu peppar jag inför Solsidan, älskart! Känner mig rätt stolt som har pluggat massor idag. Både Svenska, Engelska, NO och franska... Intresseklubben antecknar ni?

 

Kram

 

Av Sofia - 16 januari 2011 17:10

   

Love my webcam...


Sitter och lyssnar på musik. Like a prayer med Jay Smith är sjukt bra, om ni inte redan visste det!  Sitter och funderar på om jag ska ta och köra igenon bokredovisningen några gånger till eller om jag ska göra engelska istället. Vilket dilemma va?

 

Just det: Ikväll börjar ju äntligen Solsidan igen! Ove är min favorit, jobbigare människa får man leta efter! Ska ni se på Solsidan?

 

Later amigos

Av Sofia - 16 januari 2011 16:06

     


Sitter och fixar lite i mitt fotoalbum. Köpte det igår. Jag fick en fotoskrivare i julklapp och den har jag börjat använda flitigt nu! Hur kul som helst att skriva ut sina egna bilder! Roligt att ha fotoalbumet i framtiden också!

 

Var med pappi en sväng på Onoff förut och checkade mobiler. Tror att det blir en Samsung galaxy s i9000. En vecka kvar tills jag blir 16 nu! Är det någon av er som har en Samsung galaxy s i9000? Är den bra?

 

Over and out

Av Sofia - 16 januari 2011 12:01

Fint


Hello sunshines! Mår ni bra?


Tog sovmorgon till halv 11 idag, såå skönt! Behövdes lite skönhetssömn, haha! Har världens träningsverk i baksidan av låren och i rumpan efter fotbollsträningen igår, gött!  


Idag ska jag plugga hade jag tänkt. Bokredovisning imorgon. Kul, kul liv .


Stay in touch fellows!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards