SofiaLovisa

Alla inlägg under januari 2011

Av Sofia - 15 januari 2011 15:52


Badupdate.com borde adressen till min blogg vara istället...Ska skärpa mig nu!

 

Idag har jag varit på öppethus på Platengymnasiet, vet nog vad jag ska välja nu! Fotbollsträning har jag också hunnit med, även om jag inte orkade mycket. Fortfarande svag efter sjukdomen...:(


Nu ska jag hoppa in i duschen...har inte hunnit med den än...fresch...


Later!    

Av Sofia - 13 januari 2011 18:57

Hello my friends!

 

Uppdateringen här både igår och idag är inte ok! Men så blir det ibland. Igår hade jag inte tid, för jag var med Amanda och Becca på stan och fikade lite. Amanda åkte till Thailand idag den lilla fuskisen, haha  Hoppas att hon får det suuuuperbra och solar lite till mig! Jag= likblek...

 

Idag var jag i skolan, som vanligt! Men det var faktiskt helt OK. Nu har jag och pappa varit runt och kollat på mobiler...jag fyller ju år nästa söndag. Men jag vet inte vad jag ska ha får någon. Väljer mellan HTC wildfire och Samsung galaxy s...

 

Simma lugnt!

Av Sofia - 11 januari 2011 16:17

Hej allihopa!

 

Kom hem från skolan för ett tag sen. Stannade lite extra och hjälpte Amanda med en grej. Dagen har varit asbra, lite trött just nu bara. Kunde inte sova ordentligt inatt.

 

Har precis käkat lite mellis. Macka med O'boy, min favvis! Det är ju sååå gott!

 

Nu ska jag fortsätta att skriva på mitt skolarbete. Orkar inte...

 

So long!

Av Sofia - 10 januari 2011 16:33

  

Mina favoritringar just nu! 


Har överlevt "the first day in school" och det var faktiskt väldigt kul! Fick ju äntligen träffa mina vänner igen!

 

Tog nyss en macka och lite O'boy, riktigt gott! Gissa vad som väntar nu? Jo, just det: PLUGG! Sista terminen i 9:an är inte att leka med...

 

Simma lugnt!

Av Sofia - 9 januari 2011 21:12

Bara för att jag saknar sommaren lite...

 

 Nu ska jag krypa ner i min sköna säng och läsa lite och sen sova. Måste ju vara pigg imorgon för att orka med skolan igen. Jag tycker faktiskt att det ska bli kul! (kors i taket!) Men det känns som att det var evigheter sedan jag träffade mina vänner, mitt lov har ju inte varit så kul om man säger så...men nu hoppas jag att jag är frisk, även fast mina luftrör inte är okej än.


Ha det fint!

 

Puss Kram Godnatt 



Av Sofia - 9 januari 2011 12:51


Hello sunshines!

 

Idag har jag tänkt plugga. Har ju inte hunnit göra någonting under lovet, jag har ju varit så sjuk och inte orkat... Ska försöka ta igen det mesta nu iallafall, även fast det är mängder! Så idag vet ni vad jag gör!  


Simma lugnt!

Av Sofia - 8 januari 2011 18:27

  

Foto: jag, Västlusten sommaren 2010

 

Hej på er!

 

Efter 2 veckor nerbäddad i sofffan med 39/40 graders feber, början till lunginflammation och lite pencillin känner jag mig bättre igen! Men mitt jullov har ju inte varit det bästa precis...

 

Idag är det i alla fall lördag och snart är det dax för lite käk. Sen blir det fångarna på fortet och lite chips på det! Gött!

 

Nu ska jag hosta vidare och läsa lite!

 

Puss!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards