SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sofia - 4 december 2010 21:09

     

gammal cam-bild från i somras...my god!

Var nyss nere och köpte en godispåse som jag sitter och trycker i mig nu! Inte bra, men guud vad gott det är! Samtidigt kollar jag på Så mycket bättre / fotboll. Trevlig kväll med andra ord!

 

Later my friends!

 

 

Av Sofia - 4 december 2010 18:24

DAGENS VILL HA: julafton!

DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor + linne

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS LÅT: love the way you lie

DAGENS PLANER: dagen är typ slut, men mysa framför tv:n

DAGENS SAKNAD: vet inte...

DAGENS DUMMASTE: när jag råkade skjuta en boll i Moas mage:'(

DAGENS MISSLYCKANDE: missade öppet mål på träningen

DAGENS DROG:hmm....?

DAGENS KÖP: inget

DAGENS GODIS: chokladkalender  

DAGENS HUMÖR: glaaad

DAGENS CITAT: vet inte...

DAGENS ROLIGASTE: fotbollsträningen

 

I brist på fantasi...

 

Av Sofia - 4 december 2010 17:29

Foto/redigering: jag  

Av Sofia - 4 december 2010 15:33


Ett av mina favoritörhängen (det är egentligen 2st men jag tycker att det är snyggast att bara ha ett i ena örat! 

 

So long dudes!

  

Av Sofia - 4 december 2010 14:16

Kom nyss hem från fotbollsträningen, det var jättekul, men tufft idag. Passningsövning, kondition + match.

 

__________________________________

 

Nu väntar duschen på mig, sen får vi se vad som händer.

 

Later amigos!

Av Sofia - 4 december 2010 10:11

Good morgon sötisar!

 

Tog sovmorgon till 10 idag. Himla skönt!

 

Nu ska jag käka lite frukost, men vi hörs snart igen!

 

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards