SofiaLovisa

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sofia - 7 december 2010 21:17

arkivbild

 

Hej!

 

Ljussimmet var toppen! Verkligen jättemysigt. Levande ljus överallt och helt mörkt! Bästa på länge!

 

Nu ska jag sätta mig och koppla av framför tv:n och sen ska jag sova tror jag. Läsa ska jag också göra. Funderar på att läsa om Twilight-serien, så grymt bra!

 

Looovar bättre update imorgon sötisar!

 

Peace out!

  

Av Sofia - 7 december 2010 17:34

Hello!

 

Sitter och gör läxor just nu...

 

Var på stan idag igen med Amanda, Thessan, Becca och Sandra. Mycket myysigt! Vi fikade, jag åt en chokladboll!

 

Idag fick jag reda på att jag kommer få VG i matte till jul. Jag tror inte att ni förstår hur lycklig och glad jag är för det! Jag är ju inte den bästa på matte om man säger så... Det gjorde definitivt min dag!

 

Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag nog iväg och simma. Ljussim idag, så det blir jag, tjejerna och...tanterna! Girlpower! Haha!

 

Bloggen får lida lite idag!

 

Puss och kram!

 

Ovido - Quiz & Flashcards