SofiaLovisa

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Sofia - 23 december 2010 23:35


Nu är det ju faktiskt bara 25 ynka minuter kvar till JULAFTON! Galet bra! Min julstrumpa lär ju inte vara såhär tom imorgonbitti när jag vaknar...så jag tror jag hoppar i säng nu och försöker somna. Är överlyckling för att jag äntligen har fått den riktiga julkänslan...har saknat den hela dagen!

 

Nej, nu ska jag sova!

 

Puss Kram Godnatt!  

Av Sofia - 23 december 2010 22:18

  

Foto: jag

 

Go' kväll! Har ni det bra såhär kvällen innan julafton?

 

Sitter fortfarande framför bingolotto och hoppas på att vinna något i bingo 3!

 

Stay in touch!

Av Sofia - 23 december 2010 21:13

Jag är med och tävlar om att bli Veckans blogg HÄR, var det du också!

 

KRAM

Av Sofia - 23 december 2010 20:21

  


Sitter bänkad framför Bingolotto. Var bara ett nummer ifrån en resa till Gran Canaria...Hoppas på att vinna lite i alla fall!

 

Spelar ni Bingolotto?

 

Simma lugnt!

Av Sofia - 23 december 2010 17:35

Foto/redigering: jag, Canon 550D


Vad tycker ni?  


Av Sofia - 23 december 2010 16:19

  

Lite suddig, men söt bild!

 

Jaha, det där med städning och gym blev det ju inte mycket med! Stan med tjejerna lockade mycket mer. Fika och mys i allt julstök sitte inte helt fel. Fick bli en gigantisk kaka och varm choklad med grädde.

 

Nu ska det bli ännu mer fika, för farmor och farfar har anlänt!

 

Ha det fint kompisar!

Av Sofia - 23 december 2010 09:54

Godmorgon sunshines! Sovit gott?

 

Ligger i soffan och kollar lite på tv, men snart måste jag upp. Ska julstäda rummet, slå in lite julklappar och klä gran, så här finns ingen tid för vila inte! Vill försöka komma iväg till gymmet en sväng också...undrar om det är öppet idag?

 

Helt sjukt att det är julafton imorgon! Känns som att det var 1:a december igår ju! Härligt är det i alla fall! Eller vad tycker ni?

 

Later alligator!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards