SofiaLovisa

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Sofia - 1 december 2010 21:15

Foto/redigering:jag

 

Sitter och myser i soffan framför Maria Wern med mamma syster och en kopp varm choklad. Myyys!


Av Sofia - 1 december 2010 19:30

Foto/redigering: jag

 

Har pluggat i stort sett hela eftermiddagen. Nu hoppas jag att jag kan det mesta iallafall! Ska nog kolla NO:n en gång till för säkerhets skull!

 

Senare väntar tv:n på mig. Bonde söker fru och Maria Wern! Mycket bra!

 

So long dudes!


  

Av Sofia - 1 december 2010 17:03

sämst rubrik...

 

Hola!

 

Mår ni bra? Det gör jag!

 

Amanda och jag skulle ju simma idag. Vi kom in i simhallen 20 i tre. Det visade sig att det stängde redan vid tre, så vi bastade och duschade bara, haha! Bra träning...fast det var kanske lika bra, känner mig ganska sliten!

 

Nu sitter jag och äter mackor, men snart ska jag plugga matte. Prov på fredag... vill verkligen att det går bra på det!

 

Later amigos

Av Sofia - 1 december 2010 07:22


Godmorgon!

 

Jaha, då var det 1:a december! Bara 24 dagar kvar till jul, galet bra! Eller vad tycker ni?

 

Idag ska jag simma efter skolan. Är helt slut i kroppen efter gympasset igår, så det blir skönt att varva ner lite med simning!

 

Nej, nu har jag inte tid längre!

 

Ha en finfin dag!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards