SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 10 december 2010 18:04


Foto: jag

 

 Hej bloggen!

 

Gick till skolan idag, även fast jag inte kände mig helt ok. Men jag ville inte missa "Nobelmiddagen". Slutade redan vid kvart över 12, skapligt bra! Nu känner jag mig lite bättre och hoppas att jag inte får feber igen...måste ju vara med på Bränna Krut (talangjakten) på söndag och dansa!  


Jag var ute och fotade/tog frisk luft förut i det fina vintervädret. Blev ganska fina foton!

 

Nej, nu väntar några pizzabitar på att bli uppätna och sen blir det IDOLFINAL! Vem vinner: JAY eller MINNAH?

 

Later dudes!

Av Sofia - 9 december 2010 18:58

Foto: jag  


Ska krypa ner under täcket och läsa/försöka bli frisk. Vill verkligen till skolan imorgon, när det är trerättersmiddag och allt! Typiskt att vara sjuk då!

 

So long dudes!

 

 

Av Sofia - 9 december 2010 17:05

Samson - Regina Spektor

Helt underbar låt, och Regina Spektor är ju för bra!

Av Sofia - 9 december 2010 16:18

Hej på er!

 

Kom hem från skolan för ett tag sen och ska egentligen vara på fotbollsträning nu...men det visade sig att jag har feber! Har känt mig konstig hela dagen, så det var kanske inte så konstigt!

 

Ses snart igen!

Av Sofia - 9 december 2010 08:36

Godmorgon solstrålar!

 

Nu ska jag strax iväg till skolan. Har haft sovmorgon idag, väldigt skönt!

 

Ha en jättebra dag!

 

Kram!

Av Sofia - 8 december 2010 21:18

Foto: jag

 

Bonde söker fru och Maria Wern har min kväll bestått av än så länge. Mycket bra! Har även tryckt i mig lite Ahlgrens bilar som fanns kvar...mindre bra, men så gott!

 

So long dudes!

  

Av Sofia - 8 december 2010 19:47

Okeeej...jag vet att jag lovade bättre uppdatering idag, men så blev det ju inte riktigt...

 

Hej på er!

 

Jag har vart med Amanda hela eftermiddagen idag, grymt kul! Skrattade, sjöng och spelade gitarr! <3

 

Hör av mig snart igen!

 

Av Sofia - 7 december 2010 21:17

arkivbild

 

Hej!

 

Ljussimmet var toppen! Verkligen jättemysigt. Levande ljus överallt och helt mörkt! Bästa på länge!

 

Nu ska jag sätta mig och koppla av framför tv:n och sen ska jag sova tror jag. Läsa ska jag också göra. Funderar på att läsa om Twilight-serien, så grymt bra!

 

Looovar bättre update imorgon sötisar!

 

Peace out!

  

Ovido - Quiz & Flashcards