SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 16 december 2010 21:32

                                        Jag fotad av Moa

 

Go' kväll! Har precis kollat på Robinson med the family. Nu längtar jag bara till imorgon då vi ska ha det lite mysigt i klassen med paketutdelning och sånt! Julavslutningen är 13:15, sen är det JULLOV! Just det, betygen får jag ju också...

 

Nu ska jag göra flätor i håret så att det är lockigt (läs extremt lockigt) imorgon! Sen ska jag sova!

 

See you tomorrow!


Av Sofia - 16 december 2010 18:44

 

 Foto: jag, västkusten sommaren 2010

 

Nyss hemkommer från fotbollen. Det gick rätt segt idag, för jag är helt slut, men det var kul i alla fall!

 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Jag ska duscha riktigt VARMT bara för att det är så skönt! 

 

Peace out people!  

Av Sofia - 16 december 2010 15:54

Nu drar jag och tränar fotboll i 1,5 h.

 

Later my friends!

Av Sofia - 16 december 2010 14:22

  

Foto: jag 

 

Kom hem från skolan alldeles nyss. Idag har det varit en väldigt slapp/skön dag, som jag antog att det skulle bli. Imorgon är det julavslutning också! Kan det bli mycket bättre?

 

Nu ska jag käka lite mellanmål, slappa vid tv:n och sen blir det fotbollsträning.

 

Simma lugnt!

Av Sofia - 16 december 2010 07:59

 

  

Foto på mig: Moa, syster

 

Godmorgon sunshines! Sovit gott?

 

Nu ska jag snart iväg till skolan, näst sista dagen för det här året! Kan inte säga annat än att det är för gött! Tre lektioner + städning står på shemat. Tur att det är lov imorgon, mina påsar under ögonen hängen nästan ända ner på kinderna...haha!

 

Ha en fin torsdag vänner!

Av Sofia - 15 december 2010 18:12

  

S N Y G G T !

 

Update: Ovanför ser ni saker som gärna får flytta in hos mig!

Annars har det inte hänt mycket sen sist...inte ett dugg faktiskt. Har inte ens gjort franskaläxan...fattade inte riktigt så mamma får hjälpa mig när hon kommer hem. Längtar till Bonde söker fru och Maria Wern ikväll! Bäst!

 

Later fellows!

Av Sofia - 15 december 2010 17:11

Hej på er!

 

Kom hem från gymmet för ett tag sedan. Var där med Amanda och Sandra, blev ett ganska tufft pass idag. Jag var inte riktigt motoverad...men det var gött ändå!

 

Skolan idag var helt OK, men det är tur att det är jullov på fredag, för idag på SO:n var det inte långt ifrån att jag somnade när vi kollade på en dokumentär! Så himla trött!

 

Nu ska jag göra det sista på franskaläxan!

 

Later!

Av Sofia - 14 december 2010 22:03

GODNATT!

Ovido - Quiz & Flashcards