SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 21 december 2010 09:58

Nu drar jag och Amanda till gymmet igen och kör ett morgonpass. GÖTT!

 

Later amigos!

Av Sofia - 21 december 2010 09:01

Foto: jag

Godmorgon sunshines! 

 

Sitter framför braskaminen och värmer mig lite. Fryser som en liten hund! Ska ta mig lite frukost och kolla lite på tv, sen får vi se vad som händer!

 

Stay in touch!  

Av Sofia - 20 december 2010 22:22

 

Mini Fia! Lägg märke till mina små vampyrtänder? Det kanske förklarar varför jag gillar Twilight så otroligt mycket...

 

 Go' kväll!

Ikväll har jag slappat framför tv:n. Morden i Sandhamn fick det bli! Jättespännande ju!


Nu ska jag krypa till kojs och titta på film med syster igen. Det känns sådär bra att ha jullov, ni vet!


Imorgon kanske jag hinner upp en sväng till stan för att inhandle den sista julklappen!


Ha det fint så ses vi imorgon!

Puss  kram  godnatt

Av Sofia - 20 december 2010 19:48

Syster, bror och jag fotade av Amanda 


Kom nyss hem från gymmet. Idag blev det 30 min crosstrainer + armar, mage och rygg. Ett härligt pass!

 

Nu luktar det nybakade pepparkakor i hela huset. Under tiden jag tränade bakade familjen. Funderar på att gå och sno åt mig några...jo så får det bli! Fast först ska jag duscha!

 

So long dudes!

Av Sofia - 20 december 2010 17:49

Ett litet collage av bilder som jag tog i fredags hemma hos Becca.  

 

Hejsan svejsan i lingonskogen!

 

Har ni haft en bra dag? Min dag har varit toppen. Det gick ganska fort att hitta alla julklappar, så det känns skönt att det är avklarat nu. Har bara en enda kvar! Amanda och jag tog en fika också. En chokladboll och en kolagrotta fick det bli, lovley!

 

Nu fortsätter jag min "Amandadag" med att dra till gymmet med henne. Vi ska bränna bort vårat fika!

 

Just det: jag vann "Dagens Blogg" hos ssuussaannaa.blogg.se. Tack så mycket, verkligen JÄTTEKUL! Klicka här för att komma till hennes blogg.

 

Later fellows!


Av Sofia - 20 december 2010 11:31

 


Hej på er! Allt bra?

 

Ska snart möta upp Amanda. Vi ska gå till stan och köpa julklappar. Mysigt! Måste försöka hitta alla klappar idag.


Tänk att det bara är 4 dagar kvar till julafton. Galet bra hörrni!


Simma lugnt! 

Av Sofia - 19 december 2010 22:32

Nu ska jag krypa ner under täcket och titta på film med syster, men antagligen kommer jag somna, haha!

 

PUSS KRAM GODNATT

Av Sofia - 19 december 2010 19:22

Foto/redigering: jag  

Ovido - Quiz & Flashcards