SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 4 december 2010 18:24

DAGENS VILL HA: julafton!

DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor + linne

DAGENS FRISYR: utsläppt

DAGENS LÅT: love the way you lie

DAGENS PLANER: dagen är typ slut, men mysa framför tv:n

DAGENS SAKNAD: vet inte...

DAGENS DUMMASTE: när jag råkade skjuta en boll i Moas mage:'(

DAGENS MISSLYCKANDE: missade öppet mål på träningen

DAGENS DROG:hmm....?

DAGENS KÖP: inget

DAGENS GODIS: chokladkalender  

DAGENS HUMÖR: glaaad

DAGENS CITAT: vet inte...

DAGENS ROLIGASTE: fotbollsträningen

 

I brist på fantasi...

 

Av Sofia - 4 december 2010 17:29

Foto/redigering: jag  

Av Sofia - 4 december 2010 15:33


Ett av mina favoritörhängen (det är egentligen 2st men jag tycker att det är snyggast att bara ha ett i ena örat! 

 

So long dudes!

  

Av Sofia - 4 december 2010 14:16

Kom nyss hem från fotbollsträningen, det var jättekul, men tufft idag. Passningsövning, kondition + match.

 

__________________________________

 

Nu väntar duschen på mig, sen får vi se vad som händer.

 

Later amigos!

Av Sofia - 4 december 2010 10:11

Good morgon sötisar!

 

Tog sovmorgon till 10 idag. Himla skönt!

 

Nu ska jag käka lite frukost, men vi hörs snart igen!

 

Puss!

Av Sofia - 3 december 2010 23:12

Jay och Minnah vidare till final...mycket bra! Fast Olle skulle också ha gått vidare!

 

Nu ska jag sova, eller rättare sagt titta på film med syster Moe. Myysigt.

 

Imorgon blir det fotbollsträning och kanske en sväng till Linköping. Nice!

 

Ha det bäst!

Puss

Av Sofia - 3 december 2010 21:36




  

Min nya ormring. Älskar den!

 

Idolerna var bäst ikväll! Älskade Jay i sin hårdrockslåt! Minnah och Olle är ju också för bra!

 

So long fellows!

 

Ps: Kommentera gärna, det är alltid kuul!

Av Sofia - 3 december 2010 19:11

Säger bara S N Y G G T !


Sitter och lyssnar på julmusik och har det allmänt mysigt. Snart dax för käk och sen Idol. Älskar fredagar, gör inte ni?

 

Peace out people 

Ovido - Quiz & Flashcards