SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 22 december 2010 20:33

    


Hej på er!

 

Har precis ätit tacos och nu håller jag på att slå in julklappar för fullt samtidigt som jag försöker kasta ett öga på Bonde söker fru.

 

Eftermiddagen hemma hos mormor var jättemysig med fika och julgranspyntning. Det var lite svårt att få granen att stå ordentligt, men efter 2 timmar(  ) kunde vi äntligen börja klä den!

 

Nej, måste fortsätta min julklappsverkstad nu...

 

Simma lugnt amigos!

  


Av Sofia - 22 december 2010 14:02

Nu bär det av hem till mormor och morfar för lite pynt av gran. Asbra!

 

Later!

Av Sofia - 22 december 2010 11:06

Hej allihopa!

 

Vaknade halv 11 idag, en lååång sovmorgon alltså! Skönt!

 

Nu ska jag snart iväg till stan igen, så jag måste fixa mig nu!

 

Ha det bra, så hörs vi senare!

Av Sofia - 21 december 2010 22:16

Halloj!

 

Sitter och lyssnar på musik. Ett gott nytt jul med Sean Banan, haha! Men den är ju faktiskt bra!

 

Vi klädde inte mormor och morfars gran, vi ska göra det imorgon istället. Stan hann vi i alla fall med, så nu är jag klar med alla julklappar. YES!

 

Nu ska jag och söstra mi ta och titta på en film.  

 

Ses imorgon! Puss kram godnatt!

 

 

Av Sofia - 21 december 2010 17:44

Jag hemma hos Becca i fredags       


Hejsan svejsan!


Känns inte som jag har gjort annat idag än suttit framför datorn, tv:n eller fotat. Men jag klarar mig ändå! Ska försöka få med mig mamma upp till stan för att inhandla den sista julklappen. Skulle nog förbi mormor och morfar en sväng och klä deras julgran också. Det är tradition sedan vi var små och det är alltid lika mysigt!  


Later friends!

Av Sofia - 21 december 2010 15:35

        


Fick för mig att det skulle vara roligt att fota vattendroppar. Sagt och gjort. Jag byggde upp en liten "fotostudio" i diskhon och började fota. Ni får ha lite överseende med att jag aldrig har fotat vattendroppar förut, så bilderna skulle väl inte vinna första pris...Men jag är ganska nöjd i allafall!

  

   

Av Sofia - 21 december 2010 14:17

Hej på er!

 

Åt precis lunch. Idag fick det bli Mc Donald's. Träningen känns lite onödig nu...men det gör inget...det är ju trots allt juletider!

 

På tal om jul sitter jag och lyssnar på julmusik. Det är så mysigt! Mina favoriter är: Decembernatt-Peter Jöback, All I want for christmas is you-Mariah Carey och Tänd ett ljus! Har ni någon favorit bland alla jullåtar? Kommentera gärna!

 

So long!

Av Sofia - 21 december 2010 12:09

En söt liten tomte som jag tog kort på hemma hos mormor och morfar 

 

Hej!

 

Träningen idag gick jättebra. Det är så skönt att träna på morgonen! Efteråt duschade och bastade Amanda och jag. Härligt att få upp värmen igen eftersom det är 14 minusgrader ute. Usch så kallt!

 

See you later fellows!

Ovido - Quiz & Flashcards