SofiaLovisa

Alla inlägg under december 2010

Av Sofia - 7 december 2010 17:34

Hello!

 

Sitter och gör läxor just nu...

 

Var på stan idag igen med Amanda, Thessan, Becca och Sandra. Mycket myysigt! Vi fikade, jag åt en chokladboll!

 

Idag fick jag reda på att jag kommer få VG i matte till jul. Jag tror inte att ni förstår hur lycklig och glad jag är för det! Jag är ju inte den bästa på matte om man säger så... Det gjorde definitivt min dag!

 

Nu ska jag fortsätta plugga och sen ska jag nog iväg och simma. Ljussim idag, så det blir jag, tjejerna och...tanterna! Girlpower! Haha!

 

Bloggen får lida lite idag!

 

Puss och kram!

 

Av Sofia - 6 december 2010 22:12

 

 

GODNATT!

Av Sofia - 6 december 2010 21:00

Idag blev det 7,2 km (45 min) på löpband + mage, armar och rygg. Skönt!

_________________________________________________

 

Hej på er!

 

Käkade nyss lite pasta och köttbullar. Riktigt gott efter ett hårt träningspass!

 

Nu ska jag hälsa på hos de svenska hollywoodfruarna!

 

So long dudes!

Av Sofia - 6 december 2010 17:27

Foto: systeryster

 

Hej på er! Mår ni bra?

 

Kom hem från stan alldeles nyss. Amanda och jag gick dit direkt efter skolan. Vi kollade på klänningar och sen gick vi och fikade, mysigt!

 

Nu ska jag göra biologi, sen blir det gymmet, måste röra på fläsket nu!  

 

Bye dudes!

  

Av Sofia - 5 december 2010 20:26

  

   Foto: jag

 

Hej!

 

Har ni det bra såhär på söndagskvällen? Eller har "söndagsångesten" kommit? ("söndagsångest"= panik för att det är måndag imorgon)

 

Min söndag har varit väldigt bra! Och bättre och mysigare kommer den bli, för nu ska jag snart ta på mig pjyamas och gosa ner mig i soffan framför Beck! Ska ni se på Beck?

 

Kanske slänger in ett inlägg till, får se! Annars ses vi imorgon!

 

Kram

 

 

Av Sofia - 5 december 2010 17:08

    

Korsörhängen som fick följa med mig hem från IKANO idag. Love them!   (ja, jag är galen i smycken...)

 

Hej på er!

 

Kom hem från Linköping för ett tag sen. Fick med mig ett par örhängen hem. Gick för det mesta runt själv och drömde mig bort bland alla fina saker. Pekade ut några av dem som jag kan tänka mig att få i julklapp, mycket bra!

 

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa lite, har ont i huvudet:(

 

Peace people!

Av Sofia - 5 december 2010 09:56

Glad andra advent allihopa!

 

 

Nu ska jag göra mig i ordning, ska iväg IKANO-huset med mamma, mormor och morfar. Mysigt!

 

Ha en riktigt bra dag vänner!

Av Sofia - 4 december 2010 21:09

     

gammal cam-bild från i somras...my god!

Var nyss nere och köpte en godispåse som jag sitter och trycker i mig nu! Inte bra, men guud vad gott det är! Samtidigt kollar jag på Så mycket bättre / fotboll. Trevlig kväll med andra ord!

 

Later my friends!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards