SofiaLovisa

Alla inlägg under oktober 2009

Av Sofia - 21 oktober 2009 13:02

sitter jag och pluggar matte och franska. Matten går väl lite sådär... Men franskan går det ganska bra med!


Ska va med en kompis senare idag, ska nog ner på stan:) Kuul!


Sen blir det konfa. Ska betala Stockholmsresan idag tror jag. Den kostade inte mycket<!>


Ikväll blir det väl att plugga ännu mera, och provsitta nya soffan. Det kommer idag, äntligen! Fast vi kanske inte sätter upp den idag...


Har ju studiedag idag, me like!


See you later alligator!

Av Sofia - 21 oktober 2009 07:53

Godmorgon på er!


När jag vaknade fick jag en son himla längtan tillbaka till Spanien, där vi var i våras. Det var så himla härligt! Så jag var tvungen att ladda upp lite bilder därifrån:)


           Åå, vad jag längtar tillbak till Fuerteventura!!!!

Av Sofia - 20 oktober 2009 19:50

ska jag kolla på snart! Har fastnat lite för plastikkirurgerna..Men äntligen hemma är också kul att titta på:)

Nån mer som ska kolla?


Sen blir det nog att läsa lite. Har snart läst ut min bok:)


Kram på er!!


Ps: Rösta gärna i min omrästning och lämna kommetarer eller skriv i gästboken:)

Av Sofia - 20 oktober 2009 16:07

Ja, idag är det sådär gråmulet och tråkigt väder. Regnar om vartannat. Men det hör väl till hösten.



Kom hem från skolan för ett tag sen. Idag har det vart en sån där evighetsdag som aldrig vill ta slut.. Annars så har det vart bra. God mat idag iallafall. Stekt fisk, potatis och remouladsås (stavning?) Mumsigt var det!


Nu ska jag snart göra lite läxor. Har bland annat muntligt franskaprov på fredag, så det måste jag plugga till. Sen så har jag matte också. Fy!


Skulle egentligen tränat idag, men min hals säger ifrån som vanligt :0 Men imorron ska jag åka upp till vårdcentralen och ta ett halsprov och se om jag måste få pencillin.


Imorron har jag studiedag också, så det är ju skönt!



Av Sofia - 19 oktober 2009 21:07

GOD NATT!

 

 

 

Av Sofia - 19 oktober 2009 15:00

Ja, det borde inte få finnas! Har jätteont i huvet just nu. Tog två panodil, men dom har inte hjälpt än. Och så har jag läxor som väntar på att bli gjorda. Ibland vill man verkligen ha magiska krafter och bara trolla bort allt ont!


Skulle egentligen ha tränat idag, men så kom huvudvärken...


Idag har det vart bra i skolan. Vi hade hemkunskap. Vi fick göra egna chips. Dom vart lite brända, och därför inte så goda.. Men det gick att äta.


Sen hade vi gympa. Två killar i klassen hade lektion idag. Det blev basket. Dom hade faktiskt planerat lektionen väldigt bra!


.................................................


Ikväll, är det ju Sveriges fulaste hem. Ska se på det!


Nu ska jag göra franska..


// Sofia

Av Sofia - 18 oktober 2009 17:25

Hej!


Nu sitter jag och kollar på en dvd med Idol 2005. Riktigt roligt faktiskt. Hade nästan glömt bort vilka artister som var med då! Några av dom har det ju gått riktigt bra för! Ta bara Ola, Måns, Agnes och Sibel!

  Men det fanns ju faktiskt många fler som var bra! Till exempel Jonah och Elina. Kommer nån ihåg dom?

                                   



Resten av familjen är på bio. Upp. Egentligen så skulle jag föjt med, men jag kände inte riktigt för bio idag.



See you later!

Av Sofia - 18 oktober 2009 12:18

Hejsan!


Nu har jag skapat en ny omröstning. Vilken kör är den bästa i körslagen? Så rösta på din favorit!


Kram!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards