SofiaLovisa

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Sofia - 26 oktober 2009 19:16

Hello!


Japp, imorron bär det av mot Stockholm med konfirmationsgruppen. Det ska bli superkul! Vi ska gå på Cosmonova och Historiska museet:) Sen får vi fri tid på stan med! Me like!


Idag har jag vart med två tjejkompisar på stan i lilla Motala. Vi hade kul! Jag köpte en väska på Accent. Och jag som sa till mig själv "jag ska inte köpa nåt idag, jag ska spara pengarna till Stockholm". Men till mitt försvar så var väskan skitsnygg och den var faktiskt inte så dyr. Det var rea, så jag fick den för 99 kr. Och det är ju inte såå dyrt...


Sen åkte vi hem till mig och kollade på film. Twilight blev det:) Den är så bra! Är det nån mer än jag som längtar till New Moon???


Nu ska jag snart äta. Chili con carne tror jag står på meyn ikväll. Mums- som Hollywood-Maria skulle säga!

Sen blir det Sveriges fulaste hem med Simon & Tomas:)


Ses snart kompisar!!

Av Sofia - 26 oktober 2009 07:45

Hejsan!


Jag är redan uppe, fast det är lov. MEn det brukar vara så med mig. Får jag sova länge går jag bara upp tidigt, och om jag måste gå upp på morgonen så vill jag bara sova, sova och sova!


Ska snart kolla lite på tv. Men det brukar inte finnas så mycket att kolla på vid den här tiden...


Sen kommer väl farmor snart!


Har inte mer för tillfället!''


Kram!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards