SofiaLovisa

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sofia - 2 oktober 2009 22:43

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Har precis kollat klart på Idol. Tyckte att dom flesta som gick vidare var rätt:)


GODNATT!

Av Sofia - 2 oktober 2009 18:49

Eller, så mysigt kanske det inte blir när jag hostar hela tiden... Men man kan ju alltid glädja sig med att det är kvalfinal i Idol idag:) Längtar!


Ska snart äta kvällsmat. Kycklingfilé med klyftpotatis. Så himla gott är det! Gjorde det på hemkunskapen en gång:)


Sen blir det väl att prova Play Station 3. Har köpt det idag. Fick ett spel med. Fifa 10. Ska nog provspela det:) Ska bli kul!


Blev ingen klassfest för mig idag. Hostar för mycket, och jag ville inte smitta ner alla andra klasskompisar!


Det blir inget match för mig imorron heller. Typiskt! Jag som verkligen ville vara med! Men, men, det kommer ju fler matcher...


See you later alligator!

Av Sofia - 2 oktober 2009 16:33


Hej! Här kommer ett klipp från Idol. Kvalomgången när Erik var med. Han var så himla duktig! Lyssna och njuuut!


Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker:)


Kram på er!

Av Sofia - 2 oktober 2009 11:51

Hejsan!


Nu har jag precis kollat på Grey's Anatomi. Det är så bra! tror att det är repriser som visas nu, men det är ändå jättebra!


Ska snart äta mat. Pappa håller på att laga mackaroner och köttbullar. Mumsigt!


Ses snart igen!

Av Sofia - 2 oktober 2009 09:21

Har kommit på att det är hur långtråkigt som helst att vara sjuk. Det finns liksom inget mer att göra än att kolla på tv, sitta vid datorn, äta och läsa...


Kollade lite på tv nyss. Det var ett helkonstigt program som jag inte kommer ihåg namnet på. Men klockan 11:00 så börjar Grey's Anatomy. Det är jättebra. Så då sitter jag spikad framför tv:n igen.. Nån annan är jag som tycker att det programmet är bra?


På tal om tv. Såg nån på Idol igår? Stackars Camilla som trodde att hon gick vidare när Peter Jihde ropade upp Karolinas namn. Hon hörde fel och hoppade upp och gav Peter en kram. Sen när hon väl fick reda på att hon inte hade gått vidare så sprang hon av scenen, stackar'n!

Karolina var fantastiskt bra igår, hon förtjänade verkligen att gå vidare. Har inte gillat henne så mycket förut, men igår var hon oslagbar! Tove var också riktigt, riktigt duktig! Av killarna så är min favortit Erik. Han är så himla bra! Nån som håller med?


Fick reda på att det skulle vara uttagning till vårat luciatåg i år. Alltså nästan som Idol. Jag vill vara med, men hjälp vad nervös jag kommer att vara!


Såg att Michael Jackon's repetitioner inför turnen som aldrig blev av ska komma upp på bio. Är lite sugen på att gå på den, men biljetterna tar väl slut innan man hinner blinka antar jag...


Ja, det var vad jag hade för stunden! Kram på er!

Av Sofia - 2 oktober 2009 07:37

Och fy vad det är jobbigt! Känns som att halsen går sönder ibland! Så det blir att vara hemma idag också.


Får se om jag kan gå på klassfesten som är ikväll...


Så idag får ni kommenera mycket, och skriva i gästboken, så jag har nåt att underhålla mig med!


Puss & Hej!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards