SofiaLovisa

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Sofia - 6 oktober 2009 19:28

Hejsan!


Kom precis hem från en powerwalk. Mamma och jag bestämde oss för att gå en sväng, så då passade Moa på att hänga med:) Vi höll faktiskt ett ganska bra tempo.


Så nu ska vi snart äta, sen blir det väl att ta en dusch, man blev ganska svettig. Sen blir det Äntligen hemmma. Det börjar ju nya program nu:)


Ha det bra! Kram!

Av Sofia - 6 oktober 2009 18:09

Hej:)


Imorse vaknade jag och orkade verkligen inte gå upp. Men vad gör man? Man vill ju inte komma sent till skolan..

Så jag kravlade mig upp, och gjorde mig en kopp te och några rostade mackor.


Sen gjorde jag mig i ordning inför skolan. Gick igenom dom oregelbundna verben i engelskan en sista gång, och sen åkte jag iväg.


Idag började vi med SO. Håller på med amerikanska och franska revolutionen. Ganska roligt, men ganska mycket att lära sig.


Sen var det B-språk. Fick sitta själv men läraren ett tag, för att jag inte var med på förra franskalektionen för att jag var sjuk. Vi jobbar just nu med indirekta objekt. Lite krångligt i början, men när man väl kan det så är det inte svårt:)


Sen åt vi. Vegetarisk lasagne. Det var fasktiskt riktigt gott:)


Efter det så var det promenad.


Engelskan gick bra och förhöret var ganska lätt.


Matten gick också bra. Ganska enkelt just nu..


När jag kom hem så var jag med en kompis. Vi gjorde läxor, och..ja det var det vi gjorde:) Och så åt vi mellis också.


Kram på er allíhopa:)


Kommentera gärna & skriv i gästboken:)

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards