SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Sofia - 4 oktober 2009 15:18

Hej. Det blir ett kort inlägg.


Nu ska jag snart åka ner till MAIF och kolla på fotboll. Ska bli kul! Heja MAIF!


Sen ikväll blir det nog Hål i väggen eller Playa del sol, eller vad det nu heter..


Kram!

Av Sofia - 4 oktober 2009 12:55

Hej på er alla bloggare & bloggläsare!


Sitter och håller på med engelskaläxan. Inte så roligt, men det måste ju göras. Kom på att det var mycket roligare att plugga när man har radion på:)


Mamma, Moa, Elis och mormor har åkt iväg till Mjölby Simhall. Jag ville inte följa med, jag vill inte att min hosta ska bli värre. Simhallar brukar ju vara små bacillspridare... Sen ska jag ju kolla på fotboll också:)


Spelade FIFA 10 förut. Det var faktiskt riktigt kul! Jag är inte så bra på det än, men roligt är det!


Nej, nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, så vi ses senare! 

Av Sofia - 4 oktober 2009 08:07

Ja, hur fort går helgerna egentligen? Alldeles för fort om ni frågar mig... Känner redan att söndagsångesten börjar komma. Vilket innebär att man tänker på hur jobbigt det kommer att bli att gå upp imorron och cykla iväg till skolan.


Hostar fortfarade. Ibland blir jagg bara så trött på det! Kliar i halsen hela tiden!


Idag ska jag inte göra så mycket. Blir väl att göra läxor(urk!) och sen åka ner till MAIF och kolla på fotboll:)


Men nu ska jag bara ta det lugnt. Äta frukost och kolla på tv:)


Kramkram!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards