SofiaLovisa

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Sofia - 21 oktober 2009 19:44

Japp, nu ska jag snart sätta på tv:n. Vet inte vad jag ska välja av Arge Snickarn och De okända. Det blir nog lite av varje skulle jag tro. Arge Snickarn är ju inredningsprogram, som jag tycker om, men De okända är också väldigt spännande. Men det värsta är att man typ inte kan sova efter... Så vi får se vad det blir:)


--------------------------------------------------------------------------------------


Idag har jag vart med en kompis på stan, jag köpte inget ( för ovanlighetens skull...) Men det fanns massor som jag skulle vilja ha, men allt kostar ju pengar....

Jag ska ju till Stockholm på tisdag, så jag sparar lite pengar till det också. Längar!


Var på konfa också. Vi pratade om Halloween, och varför man firar Alla Helgon.

'

BYE"

Av Sofia - 21 oktober 2009 13:02

sitter jag och pluggar matte och franska. Matten går väl lite sådär... Men franskan går det ganska bra med!


Ska va med en kompis senare idag, ska nog ner på stan:) Kuul!


Sen blir det konfa. Ska betala Stockholmsresan idag tror jag. Den kostade inte mycket<!>


Ikväll blir det väl att plugga ännu mera, och provsitta nya soffan. Det kommer idag, äntligen! Fast vi kanske inte sätter upp den idag...


Har ju studiedag idag, me like!


See you later alligator!

Av Sofia - 21 oktober 2009 07:53

Godmorgon på er!


När jag vaknade fick jag en son himla längtan tillbaka till Spanien, där vi var i våras. Det var så himla härligt! Så jag var tvungen att ladda upp lite bilder därifrån:)


           Åå, vad jag längtar tillbak till Fuerteventura!!!!

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards