SofiaLovisa

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sofia - 28 oktober 2009 12:25

Hello!


Nu har jag precis duschat. Har på mig den nya tröjan/tunikan från Stockholm. JAg orkar inte ta bilder just nu, men det kommer, promise!


Ska snart äta, sen blir det väl att göra klart lägenhetsjobbet. Det är inte lika kul längre...Matte har jag också. Tycket att det borde vara läxfritt under loven!!! Nån som håller med!


Lite senare läser jag nog. VAr tvungen att låna en bok om 1800-talet i skolan. Så det är väl bäst at börja läsa...


Ja, det var allt från nu, men vi ses!

Av Sofia - 28 oktober 2009 09:40

Hej på er!


Nu har jag pecis vaknat efter en lång natts skön sömn!


Igår när jag kom hem från Stockholm var jag supertrött!! Ska berätta lite vad vi gjorde:


Vi åkte från Motala ca: 7:00 (tidigt!) Bussresan tog ungefär 3-4 timmar. Men det kändes inte långt!

När vi kom fram så besökte vi först Oskarkyrkan. Den var jättefin!

Sen så gick vi på Historiska museet och kollade på utställningen Maria- drömmen om kvinnan. Det var fint, men kanske inte så jätteroligt...

Efter det så fick vi egen tid på stan! Jiiihuu! Vi åt på MCdonald's innan vi skulle börja gå i alla affärer. Jag hittade en tröja på Vero Moda och ett armband på Kapphal:) Bilder kommer. Sen gick vi runt i lite olika affärer och kollade runt.

Vid halv 4 var det dax att samlas vid bussen igen. Vi skulle åka till Cosmonova och se på film. Jag ver lite nervös, för förra gången jag var och så en film där mpdde jag illa. Det gjorde jag lite den här gången också, men det var inte så farligt! Filmen hette Flodäventyr i Grand Cannyon. Den var rätt bra och häftig!

Sen var det till slut dax att åka hem. Vi kom till Motala ca halv 10:)

Det var en suuperolig dag!!


PUSS&KRAM"

Presentation

Sofia heter jag och är en tjej på 18 vintrar bosatt i Motala. Fyller mina dagar med skola, vänner, familj, träning och lite annat smått och gott. Välkommen!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Gästbok

Arkiv

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards