SofiaLovisa

Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Sofia - 13 augusti 2009 22:01

Har jag kollat på nu. S & T gjorde fint som vanligt!

H2O är bara såå bra! Idag var det ett avsnitt som jag aldrig hade sett. Det var bra!


Åt stekta kantareller förut. GOTT! Mammas jobbarkompis hade plockat åt oss. Snällt av henne:-) Så vi mumsade i oss allt!


Nu är jag trött. Ska väl snart gå och lägga mig, men inte riktigt än...


Imorron börjar kräftfisket i vättern. Vi brukar fiska där. Men nu var det visst nån windsurfing-tävling som höll på där, så det är kanske svårt att komma ut med båten. Hoppas att det går bra, för det är kul att fiska kräftor! Plus att det är gott, hehe!


Måste börja plugga franska snart också! Ska ha ett stort prov i början av terminen. Det känns lite jobbigt! Men man måste ju ta tag i det. Det är bara att bita ihop...


Bonne nuit! // Blogg Fia <3



Av Sofia - 13 augusti 2009 18:24

Ja, idag har jag vart på ikano-huset men familjen + en kompis:) Det var kul! Jag köpte en skol-kalender och fina scrapbook-klistermärken.


Vi fikade lite också. Jag åt en chokladboll och drack cola. Inte helt fel...;-)


Så nu kom jag nyss hem.


Kom på att det är Simon och Tomas ikväll. Ska nog kolla på det.


See you later! Kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 13 augusti 2009 10:46

Hej!


Nu har jag nyss ätit frukost. Lite sent kanske... Men man måste ju få njuta dom sista dagarna på sommarlovet. Eller vad tycker ni? Det är ju bara 6 dagar kvar!!!


Nej, nu ska jag kolla på tv:)


// Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards