SofiaLovisa

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Sofia - 26 augusti 2009 21:00

Ja, nu ska jag bara duscha, jag har tränat. Det blev träning iallafall:)


Åt hamburgare när jag kom hem. Gott gott!


Kort inlägg blev det nu, men men...


Godnatt på er allihopa! See you tomorrow!

Kram!!!!

Av Sofia - 26 augusti 2009 15:41

Åååå! Just typiskt. Jag hade precis fått ihop ett långt inlägg. Och gissa vad som händer? Just det ALLT försvinner! Men här kommer det jag skrev:


Jo, nu har jag precis ätit mellanmål. Flingor och mjölk. Gott och mättande!


Skolan idag har varit bra. Faktiskt har det varit roliga lektioner rakt igenom. Fast sista lektionen som var svenska skulle jag kunnat leva utan! Jag var så himla trött och hade huvudvärk.


Min hals har blivit lite bättre sen imorse. Skönt. Men det gör fortfarade ont! Annars mår jag ganska bra nu, fast jag har tagit en tablett, så vi får se hur jag mår sen när den slutar verka...


Något som är dumt är att jag nog inte kan träna ikväll pga min hals. Och vad som är ännu dummare är att jag inte får vara med på matchen då. Man måste ha tränat minst en gång i veckan för att få vara det, och jag tränade ju inte i måndags heller..Men om jag ber riktigt snällt så kanske jag kan få vara med i allafall....


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske sättr mig ocg gör biologoläxan till nästa vecka, eller så gör jag engelskan som också är till nästa vecka. Antingen det eller så sätter jag mig framför tv:n. Det andra alternativet låter mycket skönare, men det första är skönt att ha gjort. Så jag gör nog läxorna och sen tittar jag på tv!


Det var allt för nu, men vi ses snart igen! Kram på er!!!!

Av Sofia - 26 augusti 2009 06:57

Ja, just nu öser regnet ner. Inte roligt. Blir väl att sätta på sig regnkläder...


Mår inget bra idag. Känns som att jag har feber, fast det har jag inte. Jag är jättetjock i halsen och har ont i den! Men jag ska försöka gå till skolan iallafall! Får väl åka hem om det blir värre.


Nu på morgonen har vi hemkunskapsteori. Har aldrig haft det förut, så vi får se hur det är:) Förhoppningsvis så är det kul!


Sen ikväll är det ju träning igen. Får se om jag har blivit bättre tills dess. Det är alltid något fel när jag ska träna....


Men nu ska jag fixa mig lite!


Ha en superduperbra dag, så ses vi i eftermidda!


PS: Glöm inte att det är frågestund idag! Så fråga vad ni vill!!

Ovido - Quiz & Flashcards