SofiaLovisa

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Sofia - 12 augusti 2009 22:16

Fråga: Vilken är din favoritfilm?


Svar: Hmm, jaa. Jag tycker att många filmer är bra. Men om jag måste välja 3 så blir det nog: 1. Twilight. 2. A Cinderella story. 3. Another cinderella story.


Kul att ni frågade! :-) Fortsätt så!


Såg nyss klart på fotbollsmatchen mellan Sverige. Sverige vann! YES! Dom var duktiga idag:)


Hade ju fotbillsträning idag. Kul! Inte lika tufft som det brukar vara. Nu är det bara att fokusera på första matchen som är på söndag.


Nu ska jag snart krypa till kojs! Men vi ses imorron!


Kram, kram, kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 12 augusti 2009 17:02

Ja, jag har vart på stan idag igen. Elis ville dit för det var någon liten motorcykel som han ville ha. Jag köpte små blommor som man klistrar fast på naglarna. Gjorde det förut, och det blev faktiskt snyggt!


Snart ska jag börja byta om inför fotbollsträningen. Tränaren sa att det skulle bli en lugn träning idag. Så det känns bra. Något som inte känns så bra är att vi förmodligen kommer att få träna i regn. Ibland kan det vara kul, men just idag känns det inte så vidare kul....


Jaja, nu ska jag kolla lite på YouTube:) // Blogg Fia <3

Av Sofia - 12 augusti 2009 14:44

Hej! Jag har sett på andra bloggar att man kan starta en frågestund. Så jag tänkte att jag kinde göra likadant;-) Så nu kommer Ni att kunna ställa frågor till mig varje onsdag framöver. Det gör ni i form av kommentarer. Skulle vara kul om någon gjorde det;-)


Så nu är det bara fråga på;-) See you! // Blogg Fia <3

                              

Av Sofia - 12 augusti 2009 10:08

Det fullkomligt öser ner! Det har redan bildats stora vattenpölar. Hoppas att det slutar till kvällen. Vi har ju träning då! Inte så kul att bli dyngsur...


Nu ska jag duscha! Ses sen! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards