SofiaLovisa

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Sofia - 3 augusti 2009 22:12

Mm, nu ska jag snart gå och lägga mig. Men vi ses imorron igen pigga och glada!


                     // Blogg Fia <3

Av Sofia - 3 augusti 2009 21:02

...var säsongens första fotbollsträning. Detg var kul att spela fotboll igen! Men det var nog den hårdaste träningen vi någonsin haft! Vi sprang och sprang och sprang i en timme och 45 minuter. Men det är alltid skönt när man kommer hem och har duschat! Fast just nu känns det som att jag har träningsvärk i hela kroppen. Det kommer nog att bli tufft att ta sig ur sängen imorron...


Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på Lotta på Liseberg.


Ha det gött! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 3 augusti 2009 09:17

Idag drar fotbollsträningarna igång igen! Jag har längtat! Ska bli såå kuuul!!!


Gick nyss upp. Ska väl äta frukost snart. Men jag ville blogga lite först:-)


Nu kurrar det i min mage, så jag måste nog äta frukost....hehe


See you later alligator!! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards