SofiaLovisa

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Sofia - 9 augusti 2009 20:12

Japp, nu sitter jag och kollar på det okända. Tycker att det är bra! Lite läskigt är det också. Har sett det här avsnittet en gång förut, men det är ändå bra!


Åt pizza förut. Mumsigt mumsigt. Kebab och Vesuvio.


Nu ska jag fortsätta titta! // Blogg Fia <3


                                       

Av Sofia - 9 augusti 2009 18:26

Kom nyss hem efter att ha varit på stranden med en kompis. Vi badade 3 eller 4 gånger tror jag. Det var såå skönt! Vi köpte glass också. Jag tog en GB Sandwich. Goott!! Vi var där från ca halv 2 till kl 6. Nästan hela dagen alltså.


Dom övriga i familjen har varit hos farmor och farfar i Varamon och badat. Moa och våran kusin hade tydligen badat i flera timmar. Hehe, riktiga blötdjur!


Imorron ska farmor komma till oss, för mamma och börjar jobba igen. Våran kusin skulle visst med också! 


Ush! Tänk att det bara är en vecka kvar av sommarlovet! Jag skulle vilja ha minst en månads sommarlov till!!


Nej, nu har jag inte mer för tillfället. Men vi ses senare! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 9 augusti 2009 10:52

Det kom jag nyss hem från. Mamma och jag gick i ca 1 timme. Härligt, men svettigt. När jag kom hem var jag tvungen att ta mig en dusch.


Idag blir det nog Varamon igen, vädret håller i sig. Det är jättevarmt, men det är bara skönt. Det är ju det här som man har längtat efter.


Tjing tjong flaggstång, så ses vi sen! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards