SofiaLovisa

Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Sofia - 14 augusti 2009 22:09

Ja. Idag har jag vart med två kompisar. Vi spelade spel och kollade på film. Kul, kul!


När jag kom hem så åt vi tacos. Gott! Sen kollade jag lite på tv. Åt jordgubbs-choklad också! Det är såå gott! Nån som håller med? Kollade på gamla idol-auditions från 2007. Det var på Tv 400. Ganska underhållande faktiskt!


Jag följde inte med till stan idag. Kanske gör det imorron. Moa skulle klippa sig, så jag kan ju gå på stan så länge;-) Måste köpa lite fina saker till kortet som jag ska göra. + att jag måste försöka få tag på paket till brorsan. Jag har en svag känsla av att jag inte kommer att få det gjort annars... Och det är ju inte kul att stå där på morgonen utan present...så jag får väl ta till fantasin och köpa något. Inte så svårt när han är inne i en cykel-och motorcykel period... Just det mamma fyller ju också! Det blir svårare att hitta något till henne.. Syrran och jag kanske kan köpa något ihop? Kanske inte blir imorron, för mamma ska ju med till stan, och man vill ju gärna att det ska bli en överraskning. Inte lika roligt annars;-)


Igår när vi skulle gå och lägga oss så såg brorsan att jag tog Flux, och då ville han också ta det. Problemet är bara att Flux är från 12 år, han är 6, så det gick ju inte. Då kom jag på att det finns Flux Junior. Så det köpte dom idag. Han ville ta det direkt efter maten, men eftersom att han skulle äta godis är det ju bättre att han tar det innan han ska sova:-) (flux är flour)


Imorron kanske vi ska fiska kräftor. Men det beror på väder och vind. Idag gick det inte för att det blåste, och för att det var fullt av vindsurfing-brädor överallt! Hoppas att det går bra imorron!!


Jag köpte ju en kalender till skolan igår i Linköping. Nu har jag satt på fina klistermärken på framsidan. Jag tycker själv att det blev supersnyggt! Och sen så blev den ju lite mer personlig också! Det gillar jag:-D


Nu är det snart dags att krypa till kojs för mig. Ska väl vara uppe lite till, men jag är faktiskt ganska trött + att jag har huvudvärk! Inte kul! Hoppas att det gå över!!


See you tomorrow! //Blogg Fia <3

Av Sofia - 14 augusti 2009 19:51

Det är just typiskt! Jag hade fått ihop ett långt inlägg precis. OCh gissa vad som hände? Javisst! Det försvann! Å, vad jobbigt! Jag orkar inte skriva om det just nu, det får bli senare!


Kram! //Blogg Fia <3

Av Sofia - 14 augusti 2009 11:11

Nu har jag precis duschat. Det var skönt!


Sitter och kollar på lite skor på internet. Har sett ett par som jag kanske vill ha. Vi får se. Jag tror att dom kallas för Uggs, men jag är inte säker.


       

Tycker att dom är lite ful-snygga. Jag provade ett par igår inne i Linköping och dom var faktiskt riktigt sköna:-) På den här modellen så kan man vika ner skaftet, men det finns en kortare modell också.

  Blev faktiskt lite köp-sugen! Men jag får se.


Kram! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 14 augusti 2009 08:10

Nu har jag precis ätit frukost. Mackor och o'boy! Gott!

 Ska snart kolla på tv. Såg att det var lite bra program nu på morgonen.


Idag vet jag inte vad jag ska göra. Eller vi kanske skulle åka in till stan en sväng. Vi skulle till bibblan och ses skulle vi köpa Flux Junior. Brorsan ville ha det.

Kanske ska köpa lite fint pyssel och fixa ett kort till 80-årskalaset jag ska på nästa fredag. Det känns konstigt att tänka att skolan är i full gång då... Nu är det ju bara helgen kvar. Fast jag är ju ledig på måndagen också. Känns bra!


Ses senare! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards