SofiaLovisa

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Sofia - 11 augusti 2009 18:34

Hejsan;-)


Kom nyss hem från stan. Var där med mamma och mormor. Vi skulle köpa presenter till lillebrorsan. Han fyller ju snart. Jag köpte inget till honom idag, men jag såg en mini BMX och en mini skateboard på leksaksaffären. Ska nog köpa det till honom:-)

 Jag köpte nagellack till mig själv. Ett ljus-rosa och ett mörk-lila på Lindex.


Nu åkte mamma och pappa iväg för att hämta tv:n. Den skulle ju komma idag:-) Ska bli kul att se på den sen. Men idag kommer det nog inte bli i alla fall...


Ikväll är det ju Ghost whisperer på tv. YES! Förra gången var det ju så himla spännande. Får se vad som händer den här gången!


Nu ska jag måla naglarna. See you! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 11 augusti 2009 12:48

ÄNTLIGEN! Nu har jag en ny laddare till min kamera. Min gamla försvann ju i början av sommaren. Vi letade i varenda vrå av huset, men det fanns ingen-stans! Så nu skickade vi efter en ny, och nu har den kommit! Jag kan äntligen börja använda min egna kamera:-) Känns bra!


Idag har farmor vart här igen. Våra kusiner kom också. Vi gjorde inget speciellt! Men det var kul ändå!


Just nu så är jag TRÖTT! Jag är inte van att gå upp vid 10 i 8 på morgonen.


Nu ska jag läsa lite;-) Ses senare vänner!! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 11 augusti 2009 08:52

Nu har jag precis ätit frukost. Så nu kunde jag ta mig lite tid att blogga.


Imorse vakande jag ca: 07:50. TIDIGT! Men, men. Det är bra övning inför skolstarten. Usch! EN vecka kvar!


     See you later! // Blogg Fia

Ovido - Quiz & Flashcards