SofiaLovisa

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Sofia - 21 augusti 2009 22:02

Just nu är jag totalt dyngsur! Har cyklat ner till matchen i ösregn. Cyklat hem från matchen, i ösregn och hämtat pengar. Sen bar det av till Mc Donald's i...ÖSREGN! Moa och jag var som två dränkta katter när vi kom in dit. Och så fick vi stå i kö jättelänge! Men mat fick vi till slut i allafall!!


Tyvärr så förlorade vi matchen, 1-0. Men vi kämpade på så himla bra att vi borde ha vunnit med minst 3-0 tycker jag! Skitbra kämpat alla tjejer!!! Vi vinner på söndag!!!


Nu har jag bara duschen kvar då... Ska bli riktigt skönt med en varm dusch! Men det är nästan så att jag inte orkar...


När vi cyklade hem från Mc Donald's så var det några himla fartdårar som nästan körde på oss. Tänk om alla kunde hålla sig till rätt hastighet! Då skulle det nog vara mindre olyckor här i Sverige tror jag.


Som ni kanske förstår så har det inte varit världens bästa fredagskväll....


Puss & Kram!!

Av Sofia - 21 augusti 2009 16:12

Kom nyss hem från skolan. Har vart en bra dag.


Just nu känns det som att jag inte kommer att orka spela match! Är så trött! Men man måste ju ställa upp för laget, men samtidigt så skulle jag vilja gå på kalaset...


Moa och jag ska käka pizza eller Mc Donald's efter eftersom att ingen annan är hemma. Ska bli gott och mysigt. Lite syster-tid!


Nu ska jag snart fika. Mormor och morfar är här. Ska bli gott det med!


Ses senare vänner! Kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards