SofiaLovisa

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Sofia - 27 augusti 2009 20:16

Hej svejs!


Här kommer en liten uppdatering:


Ja, har precis ätit lite marabouchoklad...Jag vet att det inte är lördag, men jag var så himla sugen! Så jag var tvungen att bota det. Någon som känner igen sig??


Lagade mat förut. Oxpytt. Faktiskt så blev det riktigt bra. Mamma var och handlade till fotbollslägret som är imorron. Och pappa var på badmintonmöte, så jag fick vara lite kock idag:)


Kom på att det är Ghost Whisperer på tv400 idag. Det har ju redan gått 16 min på det, men jag kanske sätter mig och kolar på det iallafall! Det är ju såå braaa!


Städade åt våran hamster också. Hon vart jätteglad! Hon är så gosig och söt!


Kram kram så ses vi snart!!

Av Sofia - 27 augusti 2009 15:23

Hej på er!


Nu har jag precis ätit lite mellis:) Gott!


Idafg har det vart bra i skolan. Vi hade musik, det var kul. Vi bestämde att vi skulle göra olika musikaler. Kuul!


Nu sitter jag och ska göra klart biologiläxan. Sen ska jag väl läsa eller nåt tror jag:)


Har ganska så ont i halsen igen. USCH!


Puss & Kraam!

Ovido - Quiz & Flashcards