SofiaLovisa

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Sofia - 16 augusti 2009 20:41

Det var visst inte Det Okända idag. Typiskt, jag som hade sett fram emot det! Det ar visst Bingolotto istället. Det brukar jag bara se på vid uppesittarkvällarna.


Så nu ska jag se på Disney Channel istället!


Ses imorron igen!! Kram kram!!

Av Sofia - 16 augusti 2009 19:24

Hej hej!


Nu har jag ätit och duschat.


Var ju och spelade match förut. Det blev 1-1. Tyckte att alla i laget var grymma idag. Vi kämpade hela tiden och gav aldrig upp! Tyvärr så fick dom andra in ett mål, men annars så tycker jag att vi var värda att vinna! JAg hade två chanser att göra mål på. Men bollen ville inte in idag. Men idag var det riktigt kul att spela match!


Imorron så ska jag in till Linköping (igen!!) Ska dit med en kompis och hennes mamma:) Ska bli kul. Får se om jag får med mig nåt hem...


Det är ju fotbillsträning imorron igen. Det blir mycket fotboll nu! Men det är kul!


Ska snart se på det okända. Hoppas att jag inte blir alltför rädd bara...hehe!


Kram!!


Av Sofia - 16 augusti 2009 12:24

Hej, hej!


Sitter nu och laddar inför matchen. Har hunnit bli ganska så nervös. Jag vet att det egentligen inte är något att bli nervös för, men jag blir det ändå!


Ska snart äta. Måste ju hinna smälta maten så att man inte får håll. Det är inte kul!


Kram!

Av Sofia - 16 augusti 2009 11:27

Hej alla bloggare & bloggläsare!


Hittade ett fint halsband när jag var inte på www.halens.se


  Halsband

Tyckte att det var coolt och lite annorlunda. Skulle helt klart kunna tänka mig detta. Snyggt!!


Vad tycker ni? Är det snyggt? Lämna gärna en kommentar!


Ses senare! Kram<3

Av Sofia - 16 augusti 2009 08:45

Nu har jag precis vaknat.


Det som känns lite jobbigt är att jag har jätteont i magen!! Inte kul! Hoppas bara att det går över till matchen! Jag vill INTE missa den!


Ska snart gå ner och äta frukost. Men det känns inte som om jag kommer få ner något just nu.


Idag ska jag no bara ladda inför matchen och köra gärnet på den!!


Kram från mig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards