SofiaLovisa

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Sofia - 10 augusti 2009 22:24

Ja, idag var det ju fotbollsträning. Jobbigt men härligt! Tränaren lovade att det skulle bli en lugn träning nästa gång, så det känns skönt!


Jag skrev ju förut att min mobil pajade. Och att man kunde fixa det hemma. Men tror ni det funkade? Neej då! Det var lika seg som innan. Så nu är den inne på lagning. Hoppas att dom kan fixa den! Nu är jag mobil-lös! Inte kul!


Nu ska jag ta och krypa till kojs! ;-) Ses imorron kompisar! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 10 augusti 2009 15:48

Nu har min mobil pajat också! Den hakar upp sig och så kan man inte gå in på menyn. Vi åkte till stan för att fråga om dom visste vad det var för fel. Dom sa att det var programfel, men att det gick att fixa, man kunde ladda hem något program på datorn som man förde in i mobilen. Tur var väl det!

Det är jobbigt när det bara går sönder!


// Blogg Fia <3

Av Sofia - 10 augusti 2009 11:37

Hej! Tänkte bjuda på en video. Det här är en av mina favoritlåtar av Michael Jackson. Tycker att den är såå bra! Nån som håller med?


// Blogg Fia <3

Av Sofia - 10 augusti 2009 08:10

Mm, det är vad jag är! (Gäsp!) Vaknade klockan 10 i 8 idag, vilket är det tidagaste någonsin på sommarlovet. Men tröttheten kanske släpper om jag tar mig en dusch. Ja, så får det nog bli!


Farmor kom klockan 8, och nu hör jag att våran kusin har kommit också.


Nu ska jag duscha! See you! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards