SofiaLovisa

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Sofia - 30 augusti 2009 21:00

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på tv. Är jättetrött!


Imorron är det ju skola igen! Tänk vad helgerna går fort! Nästan för fort..


Veckan som kommer nu måste jag plugga hårt inför repetitions provet i franska som är på fredag. Ganska mycket att plugga faktiskt!


Ska borsta tänerna nu!


Ses imorron kompisar!! Kram på er allihopa!

Av Sofia - 30 augusti 2009 12:57

Hej hej!


Nu har jag precis kommit hem efter att ha spelat match! Tyvärr så förlorade vi, men vi kämpade på bra i andra halvlek. Första halvlek var vi inte så bra, och det var då dom andra gjorde mål. Men nästa match vinner vi..hoppas jag...


Snart är det dax för brorsan att ha sitt första killkalas. Han ska ha en Star Warstårta. Hoppas att den är god! Kanske tar en liten smakbit:)


Nu ska jag snart äta, och sen ska jag duscha!


Ses senare! Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards