SofiaLovisa

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Sofia - 5 augusti 2009 20:52

Har nu duschat och ätit mat. Kom hem från träningen nyss. Den var hård idag med. Skönt, då känner man att man lever..eller vad man brukar säga. Det gick faktiskt bra fast jag hade träningsverk. Tur var väl det!


Moa har vart med en kompis på Skenninge Marken idag. Hon köpte marknadgodis till mig. Gott!! Sitter och mumsar lite på det nu. Men jag ska sluta, för jag vill inte äta upp mig direkt efter träningen. Hon köpte Pokémon-kort åt Elis. Gissa om han blev glad.....!


Idag gjorde jag klart min sommarläxa. Känns bra att ha den gjord. Man skulle äterberätta en händelse i en bok i jag-perspektiv. Sen skulla men beskriva känslor, personlighet o.s.v

Var i varamon och badade också. 21 grader i vattnet. Härligt!


Just det! Vi har ju köpt en tv idag också! Det blev 52-tummarn. Den fanns inte i lager, så vi får den på tisdag. Coolt med en STOR tv!


Nu ska jag snart sätta på min tv. ( 20-tumare. Lite mindre kanske...hehe)

 Får väl bli Disney Channel tror jag. För det fanns inget annat på de övriga kanalerna som var bra tycker jag.


See you later guys! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 5 augusti 2009 08:08

Det är ganska ovanligt, när jag vanligtvis brukar sova till halv 10 nuförtiden. Men jag kunde inte somna om, så jag bestämde mig för att gå upp. Då uppstod ett problem... JAG KOM INTE UPP. Jag har en sån fruktansvärd träningsverk i benen så jag vet inte vad jag ska göra. Efter lite trixande kom jag tillslut upp. Men det var inte lätt kan jag säga.... Och idag är det träning igen. Oj, oj,oj. Hur ska detta gå? :-O


Idag ser det ut att bli fint väder här. Precis som det stod i tidningen. Blir väl till att åka ut till Varamon efter lunchen. Hoppas att det är lika varmt i vattnet som igår!


Nu ska jag äta frukost! Ses! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards