SofiaLovisa

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Sofia - 4 augusti 2009 22:17

var ju jättespännande ikväll! Det ver läskigt på slutet när han Shane eller vad han hette kom tillbaka... Längtar redan till nästa veckas avsnitt!!


Nu har jag ont i huvudet. Får väl ta en tablett.


Har inte mer att skriva om. Bye! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 4 augusti 2009 19:54

Det har jag och min kompis bakat idag! Dom vart jättegoda. Och det var världens enklaste recept desstom! Här kommer det:

   3 äggvitor

   1 ½ dl socker

   Gör såhär: Häll äggvitorna i en rundbottnad, torr och ren skål. Häll i 1/3 av

                    sockret och vispa det. Häll sedan i resten av sockret efter

                    hand. Klicka ut smeten på bakplåtspapper och sätt i i ugnen på

                    150 grader. Håll koll på marängerna hela tiden. Ta ut dom när

                    dom börjar få lite färg. "Brun".

                    Vips så har ni fått Supergoda Maränger!

 (Skulle lagt in bilder på marängerna, men jag hittade inte kabeln till datorn)

 ----------------------------------------------------------------------------------------------


Idag är det ju Ghost whisperer igen! YES! Misssade det ju förra vekan för vi var och campade. Men ikväll kommer jag att sitta fastklistrad i soffan när klockan slår 21:00. Hehe! Det är så braa!

Allsång på Skansen är det ju också ikväll. Det har visst redan börjat ser jag. Men men. Det var ändå inga bra artister idag tyckte jag.

På 3:an har vi ju Paris Hilton's my new BFF också! Det är final idag tror jag.


Imorron skulle det visst bli fin-väder här, så antagligen åker vi till Varamon och badar. Det hade visst vart 21 grader i vattnet idag. Det är ju inte helt fel;-)


Nej, nu ska jag sätta mig och glo på tv ett tag. Får väl bli Paris Hilton tror jag.


                              

         // Blogg Fia <3

Av Sofia - 4 augusti 2009 09:22

Mm, nu har jag träningsvärk så att det skriker om det! Kunde knappt ta mig upp ur sängen imorse! När jag vaknade så kunde jag nästan inte röra mig. Antar att jag inte strechade ordentligt igår...


Nu ska jag gå ner och äta frukost. Kanske kollar lite på tv också.


Det blev ett kort inlägg, men det kommer mer!

Ses!// Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards