SofiaLovisa

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Sofia - 2 augusti 2009 21:26

Nu säger jag godnatt. Jag ska inte sova än, men det är nog sista gången jag bloggar idag. Så jag passar på att säga:

  // Blogg Fia <3

Av Sofia - 2 augusti 2009 19:52

Japp! Ska kolla på det snart. Tycker att det är bra! Jag brukar bli vettskrämd! Men ibland undrar man om det som dom säger är sant eller inte.


Åt kvällsmat nyss. Korv med bröd. Gott Gott;-)


Moa kom hem från sin kompis ungefär då. Dom hade vart och badat i Råssnäs. Tror att dom tyckte att det var skönt i vattnet. Dom hade hoppat från hopptornet också:-)


Var och kollade på tv på Elgiganten och Onoff på eftermiddan. Vi hittade en som såg väldigt bra ut! En 52-tummare. Blir coolt om vi köper den. Men det är inte alls säkert än.


Just nu så har jag ont i huvudet. Ush ush ush! Det är raka motsatsen till roligt! Och när den inte ger sig även fast man har tagit två tabletter då, då blir man lite trött!!!


Nej, nu får jag skynda mig ut till tv:n.


Ses senare kompisar! // Blogg Fia <3

Av Sofia - 2 augusti 2009 12:57

Mm. Sitter just nu och läser min bok. Den är så bra! Mumsar samtidigt i mig en kex choklad. Gött! Vi har kvar sen vi vann på Liseberg. Men dom börjar ta slut nu...


Pappa och jag spelade lite badminton ute förut. Det var kul!!!


Moa är hon en kompis. Hon stannar väl där hela dan skulle jag gissa.


Nu har det kommit upp cd-ställ i källarn också. Nu saknas det bara soffor och bord. Och just det, tv också. Man börjar se helheten!


Nej, nu ska jag fortsätta läsa...och äta;-)

// Blogg Fia <3

Av Sofia - 2 augusti 2009 09:43

...kommer här!


Har just ätit frukost. Nu ser jag på tv. Magi på Waverly place. Rätt bra!


Idag var det första gången på länge som jag sov till halv 10. Har bara sovit till max halv 9. Men skönt var det!!


Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Läser antagligen lite. Har börjat med en ny bok. Livstid, av Liza Marklund. Den är bra!


Har inte mer för strunden, men det kommer mer under dagen!


See you! // Blogg Fia <3

Ovido - Quiz & Flashcards